Røarottene
Moderator: Moderatorer
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Re: Røarottene
Sååå søt
-
- Alfatryne
Hahaha, best skilt, sånn vil jeg også ha :giggle:
Flotte totter :kisses:
Flotte totter :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
Som dere kanskje har fått med dere gikk det ikke så bra å introdusere Marius for de tre guttene mine - det endte med at han bet Emil over nakken. Han har nå reist til Vestlandet og skal bo hos Marit her på forumet i steden. Der er jeg sikker på at han får det fint :jepp: Urokråka som formidlet Marius syntes han hadde blitt bedre motorisk på den tiden han bodde hos oss, det var fint å høre at han har hatt godt av større bur og mer utetid i hvert fall. Lykke til videre, kjære fine Marius!
Emil merket aldri noe særlig til bittet tror jeg, annet enn at han ble mer dullet med enn noensinne. Her ligger han og kuler'n i sjefsrøret:
Hæ, har dere spist ALL sjokoladen og ikke gjemt noe til meg?
Jaja, jeg får slikke papiret, da...
Mamma! Her henger jeg skikkelig ubehagelig, og så driver du bare og tar bilde?!?
Pappas kosemose-Elias :kisses:
Emil merket aldri noe særlig til bittet tror jeg, annet enn at han ble mer dullet med enn noensinne. Her ligger han og kuler'n i sjefsrøret:
Hæ, har dere spist ALL sjokoladen og ikke gjemt noe til meg?
Jaja, jeg får slikke papiret, da...
Mamma! Her henger jeg skikkelig ubehagelig, og så driver du bare og tar bilde?!?
Pappas kosemose-Elias :kisses:
Elias og Rémy (05/11/2012)
Émile (08/11/2012)
Matmors Colin Firth (20/01/2013)
Matmors Brentwood (10/02/2013)
Émile (08/11/2012)
-
- Alfatryne
Så flotte totter ^^
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
:roflmao: artige kommenterer til de flotte bildene
Jeg har fått fotoapparat i bursdagsgave på forskudd, og har feiret med å ta bilder av rottene Deilig å ha noe litt bedre enn mobilkameraet!
Alt går bra med rottene på Røa. Såret til Emil, som gikk ganske bredt over nakken, har snurpet seg sammen til en liten, veldig tykk skorpe. Dyrlegenaboen har sjekket og alt ser fint ut. Men han får nok en litt rar, hårløs flekk -jammen godt han ikke trenger å sjekke damer :nottelling:
Det har forresten skjedd noe med Emil - han har blitt roligere! Her om dagen lå han helt stille og lot seg klø bak øret, lenge. Jeg var sikker på at han var døende, minst. Ved nærmere ettertanke begynner han nok bare å bli eldre... Godgutten!
Det er jo Elias også. Alltid den siste til å komme ut av buret, men den som setter størst pris på nærkontakt når han først er i fanget.
Rémy var fryktelig skeptisk til kameraet i begynnelsen. Men se her! Jeg tror han har en drøm om å gå på ratwalken i Milano:
God vinterferie alle sammen! Jeg skal sitte og jobbe mutters alene hele uka mens mann og barn drar på ferie. Jammen godt jeg har rottene :cheer:
Alt går bra med rottene på Røa. Såret til Emil, som gikk ganske bredt over nakken, har snurpet seg sammen til en liten, veldig tykk skorpe. Dyrlegenaboen har sjekket og alt ser fint ut. Men han får nok en litt rar, hårløs flekk -jammen godt han ikke trenger å sjekke damer :nottelling:
Det har forresten skjedd noe med Emil - han har blitt roligere! Her om dagen lå han helt stille og lot seg klø bak øret, lenge. Jeg var sikker på at han var døende, minst. Ved nærmere ettertanke begynner han nok bare å bli eldre... Godgutten!
Det er jo Elias også. Alltid den siste til å komme ut av buret, men den som setter størst pris på nærkontakt når han først er i fanget.
Rémy var fryktelig skeptisk til kameraet i begynnelsen. Men se her! Jeg tror han har en drøm om å gå på ratwalken i Milano:
God vinterferie alle sammen! Jeg skal sitte og jobbe mutters alene hele uka mens mann og barn drar på ferie. Jammen godt jeg har rottene :cheer:
Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
flotte bilder :cheer: god vinter ferie til deg også
-
- Klatrer på møblene
Det var litt av en skorpe ja! Men godt det gror da :cheerful:
Takk jenter!
Ja, hehe, skorpa ser ut som en diger vorte :sick: Men ganske praktisk sted å ha sår for et dyr, for han kommer faktisk ikke til med føttene bak der
Ja, hehe, skorpa ser ut som en diger vorte :sick: Men ganske praktisk sted å ha sår for et dyr, for han kommer faktisk ikke til med føttene bak der
Émile (08/11/2012)
Émile (08/11/2012)
-
- Klatrer på møblene
Ja, akkurat det var du heldig med da
-
- Alfatryne
Jeg var så heldig å fikk møte Marius en liten stund før han ble fraktet til Marit, og en herlig guttebass som vil få det helt fantastisk
hos Marit :cheerful:
Så greit å ha naboen til dyrlege, det skulle ønske jeg kunne hatt også :nottelling:
Men godt såret hans gror, aldri noe greit med store bittsår!
hos Marit :cheerful:
Så greit å ha naboen til dyrlege, det skulle ønske jeg kunne hatt også :nottelling:
Men godt såret hans gror, aldri noe greit med store bittsår!
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode: