Brumming

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Brumming

Post by renya »

Klatregris "brummer", eller lager motorlyd, durer. Er nesten sammen lyden som når eg sitter for lenge på huk og knea lager lyd.

Ho er pittelita og eg har nesten dytta ho inni öyret mitt for å höyre det bedre, det er kun mulig å höyre når ho er heilt närme, og det höyrest ut som det kjem innanfra kroppen, og ikkje oppi snuten

Har ringt til dyrlege og skal på drop-in time i halv-fire til seks tida. Ho er sprek og rask som vanlig, men ho har jo alltid vore ganske liten, og ved siden av söstra så ser ho heilt knött ut. Matmons snöfter til tider ein del når ho er ute av buret, vil ikkje sei at det er nysing... men eg tar med begge to uansett.

Eg er jo redd at det er noko lungerelatert her, nokon som har höyrt noko liknande fra sine rotter?

Elisabeth
Betarotte
Posts: 680
Joined: 19 Feb 2008, 16:03
Location: Bergen

Post by Elisabeth »

To av mine, Rotteline og Luna, mor og datter, lager brummelyder av og til når de er ute. Men de må nesten gå på skulderen min for at jeg skal høre det. Jeg har hørt litt med andre om disse lydene, og de mener det er ufarlig. Rotteline har hatt denne brummingen lenge, og i løpet av den tiden har vi vært til veterinær som har lyttet på lungene, og blitt erklært friske alle sammen. Også her høres det ut som lyden kommer fra inni rotten et sted.
Ludde går av og til rundt og lager litt lyder, smatting og snøfting, men det er i situasjoner der det virker som han leter etter ting eller er misfornøyd, som da jeg tok vekk buret hans da han bodde i eget bur.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Ah, det var godt å höyre :D

Eg aner jo ikkje om ho lager lyder anna enn berre når eg held ho, siden det er kun da eg kan höyre det :(
Det virker som om det er ein slags sammenheng med pusten, men det kan jo ha mange årsaker.

I det det forrige innlegget vart lagt inn så kom det eit saligt nys fra buret deira, men eg pröver å overbevise meg sjölv om at det er sånt som skjer.

Det blir dyrlege uansett for ein liten sjekk, men no har eg kanskje roa meg pittelitt :)

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Då har vi vore på dyreklinikken vest, og vi er storfornøgde og 700 kr + fattigare.

Klatregris slutta heilt med ulydane då vi kom inn på kontoret, med Matmons som var med som selskap og "for sikkerhets skyld" hadde nokon lydar visstnok, så no er begge på antibiotika. ( Klatregris har begynt igjen no når me er heime. )

utyske
Sofaspiser
Posts: 161
Joined: 19 Aug 2007, 19:02
Location: Vestfold.

Post by utyske »

Så bra! Sa veterinær noe om hva det var, da?

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Uhm det ja!

Det var mest trulig stress-relatert, ein slags sammenheng med nye lukter av dei nyinflytta og slikt.

Men Klatregris har begynt å bli rosa/aprikos! Og ho ser rett og slett skitten ut, klompen. Matmons er heile 100 gram større for tida, ho har fått ei god rompe. Får trimme ho meir medan Klatregris skal få litt meir sjangs på mat.


Eg har sjølvpålagt halvkarantene, og skal i dusjen mellom kvart besøk til kvar gjeng! Det kunne/kan visstnok være ein sjangs for at det kan være noko smittsamt, og eg har ikkje mykje lyst til å behandle heile gjengen.

Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Post by Christi »

Husk at rotter kommuniserer på et lydfrekvensnivå som ligger en del lavere enn det vi mennesker kan oppfatte med hørselen vår. Brummingen kan ha vært rotta som prøver å si noe til deg ;)
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

Mine rotter lager en lyd som ligner på grisegrynting. Veterinæren sa at det var noen slags brunst lyder. Lunger og alt er helt fine.
Det som er morsomt er at det kun er jenterotter som lager denne lyden :lol:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply