Sitter å ser på at Felix (kattungen min på 14 uker) forsøker å få ta i rottene gjennom sprinklene på RS-buret. Skulle akkurat til å jage han bort når jeg ser at Kløver moter seg opp og tar igjen mot katten en stund før han går tilbake til flokken. Veldig godt å se at rottene begynner bli vant til katten og at Kløver i alle fall begynner å bli mindre redd når han forsøkte å ta igjen. Felix var ikke like høy i hatten da
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
WillyWonka wrote:Sitter å ser på at Felix (kattungen min på 14 uker) forsøker å få ta i rottene gjennom sprinklene på RS-buret. Skulle akkurat til å jage han bort når jeg ser at Kløver moter seg opp og tar igjen mot katten en stund før han går tilbake til flokken. Veldig godt å se at rottene begynner bli vant til katten og at Kløver i alle fall begynner å bli mindre redd når han forsøkte å ta igjen. Felix var ikke like høy i hatten da
Hatt en helt elendig natt. Hjalp ikke å våkne midt på natta og starte å glede seg til rotteforøkelse. Nå spiser jeg frokost. Temmelig trøtt, men sånn passe klar for dagen
Har altfor lite å drive på med ser det ut til, og sidan eg ikkje har rotter per i dag så vart eit nytt akvarium til i kveld.
Her skal det bu ein kampfisk som eg ser meg nødt til å flytte frå eit anna akvarium. Har alltid hatt kampfisk hanner i lag med dei andre fiskane, men denne er så redd for skumredet sitt heile tida at ingen får vere i fred. Får håpe han trivst like godt her. Kjem og fleire planter etterkvart, og eg skal prøve meg på Co2 denne gongen.
iwonamo wrote:Har altfor lite å drive på med ser det ut til, og sidan eg ikkje har rotter per i dag så vart eit nytt akvarium til i kveld.
Her skal det bu ein kampfisk som eg ser meg nødt til å flytte frå eit anna akvarium. Har alltid hatt kampfisk hanner i lag med dei andre fiskane, men denne er så redd for skumredet sitt heile tida at ingen får vere i fred. Får håpe han trivst like godt her. Kjem og fleire planter etterkvart, og eg skal prøve meg på Co2 denne gongen.
Jeg lå og dro meg altfor lenge i senga før jeg kom på at jeg har arbeidsoppgaver som gjør at jeg må tidligere på jobb idag. Jeg holdt også på å glemme rett antrekk for time hos osteopat etter endt arbeidsdag! Heldigvis har alt bare gått bra foreløpig. Jeg kom jo på begge deler!