Søker hanne til parring, Oslo

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

Tvivel fra Bibelkullet søker date, har prøvd med to hanner tidligere, men ene var for gammel og andre var homo, mens hun er mer enn villig! Vil at hannen skal være over ett år, om den er fra dyrebutikk er det fint om de er over 1,5.

Noen som har en kjekk hann med god helse, godt gemytt som går fint i flokk?? Supert om det er i nærheten av Oslo:)
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by wollf »

kanskje noen her?
http://www.chrizziesrats.com/33474668" onclick="window.open(this.href);return false;

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by kikky »

Mulig jeg har en Blue han på ca 1 1/5 år fra Imazo. Var litt sjanglet tidligere i år men frisk nå, uten medisinering. God i flokk, glad i folk.

Image

Eneste er at jeg ikke vil flytte på han, så hunnen må eventuelt komme hit for parring.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

nommeeen, ligner jo litt på Onkel.

Men mulig det har ordnet seg - skal prøve med en her i Oslo som er 1 år og 9 måneder, så krysser jeg fingrene for at det ikke er for gammelt....
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

Marley var heller ikke interessert i Tvivel. Så da leter jeg fortsatt! Jeg har ikke så veldig lyst til å sende henne langt avgårde, så vil eventuelt prøve å finne noe i nærheten av Oslo eller noen som kan komme hit, om jeg ikke finner din så kan vi jo prate om din da, Kikky? Stakkars Tvivel har jo allerede vært en gang i Tønsberg. :(
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by wollf »

litt tidlig å gi opp vel? om hun ikke går i løpetid kan det være innbildt

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

Hun har løpetid. Men Marley bryr seg like lite om henne som med andre rotter, kan nok sikkert prøve en gang til eller noe om Sammi orker det, stakkars lille Tvivel min som ikke får pult
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Larm »

Sandratravolta wrote:Hun har løpetid. Men Marley bryr seg like lite om henne som med andre rotter, kan nok sikkert prøve en gang til eller noe om Sammi orker det, stakkars lille Tvivel min som ikke får pult
Synes ikke noe om et slikt språk på et forum som er tilgjengelig for barn.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by wollf »

synes det ellers er så mange stygge ord og slik ute på nettet at det ordet er ikke det som skjemmer mest.
krangel, intriger og personhets mellom voksene er mer skadelig mener jeg.
ordet er også noe som brukes mest av barn og ikke voksene.
ord som dette og værre er mye brukt her, på facebook og lignende nettsider uten at det reageres.
jeg unnskylder ikke ordbruken, men reagerer man på noe man synes bør modereres så går et ann å sende et varsel til moderatorene også :)

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

nei vettu hva, det er da ikkenoe som er stygt med det å ha sex... Og det er DESVERRE det rotter gjør når de skal lage barn.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Milla »

Enig med Wollf her! Det finnes så utrolig mye "dritt" der ute. Dessuten så får barn sexundervisning fra 5 kl og oppover...
og det finnes myyye verre der ute.
Her synes jeg det er foreldrenes oppgave å følge med, og sette grenser for hvilke nettsider barnet deres skal gå på, om man reagerer på ordet pult...
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by kikky »

vel, hvis man skal regarer på ett bad word så bør man reagerer på alle slike ord.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Niana »

Siden saken diskuteres (men burde kanskje flyttes til en annen tråd?) så må jeg si at jeg er enig i at det er mye "dritt" ute på nettet som barn kan lese, men samtidig burde man jo ha en viss grense på hvilke ord man skal bruke her på forumet. Ikke at jeg synes "pult" er det verste ordet å bruke, men så har mang slengord for kjønnsorganer, grove banneord og uttrykk som jeg synes man godt kan tenke over før man bruker. Uansett hva som kanskje finnes andre steder på nettet.
Går alltids an å ordlegge seg litt mildere :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Søker hanne til parring, Oslo

Post by Sandratravolta »

Nå er dette ikke en diskusjon om ord for samleie, og i forhold til dialekten min så er dette det mest naturlige ordet å bruke, kanskje vi burde ha 16-årsgrense for avlsforumet? Blomster og bier og sånn..

Har fortsatt ikke funnet samkvemspartner som vil røre Tvivel, om noen lurer på det da.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Post Reply