Rotter finner på så mykje rart <3

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
utmeldt

Rotter finner på så mykje rart <3

Post by utmeldt »

Ja, her sit eg i sofaen, og høyrer på god musikk....og plutseleg kjenner eg noko dette oppå hove på meg...........jada, det er godaste Bartus som er ute og klatrer og ikkje veit å koma seg ned frå toppen av buret.....difor må han lande oppå hovet mitt først <3

Fleire som har artige, uvanlege, og morsome historier å fortelle om rottene sine?

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Rotter finner på så mykje rart <3

Post by sanca »

Herlig :cheer: Kan se det for meg! Skjønne bartene! :kisses:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

utmeldt

Re: Rotter finner på så mykje rart <3

Post by utmeldt »

Ja. det er ikkje berre, berre når ein 800 gram stor hanrotte totalt uventa lander oppå hove til ein, og i tillegg klorer seg fast i hovebotn, før han tek sats, og hopper vidare ;) ....... :kisses:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Rotter finner på så mykje rart <3

Post by sanca »

Og det verste er hvis han som vei ned velger ansiktet, og bremser seg selv godt med klørne når det begynner å skli :gasp:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

utmeldt

Re: Rotter finner på så mykje rart <3

Post by utmeldt »

Trudde heile greia var ein eingongstilfelle, men nei då. Han har gjort fleire forsøk, og i natt bomma han og prøvde å klore seg fast i kjaken min. Heldigvis berre nokon får skrammer. Men nå er det slutt på å vise sin ankomst på denne måten. Må ordne med ein rampe eller noko til han før det går gale.

Crazyratlady
Klatrer på møblene
Posts: 558
Joined: 11 Jun 2012, 19:49
Kjønn: Kvinne

Re: Rotter finner på så mykje rart <3

Post by Crazyratlady »

Hehe, de er ihvertfall løsningsorienterte kan man si :giggle:

Post Reply