Takk for meg

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Takk for meg

Post by Matmor »

I kveld hadde jeg tenkt å legge ut informasjon om hvem som har meldt seg til styreverv, men det blir det ikke noe av.

I stedet velger jeg å trekke meg fra alle verv og alle aktiviteter forbundet med NTF med øyeblikkelig virkning. Jeg kommer selvfølgelig til å følge opp kullene mine, og hvis noen har spørsmål om rotter og helse er jeg tilgjengelig på e-post, men det er slutt på å komme på forumet her, og fra nå av er det også slutt på at NTF kan kopiere informasjon hentet fra mine hjemmesider og legge den ut.

Årsaken til beslutningen min er at moderatorene for andre gang i denne valgperioden har slettet hele eller deler av meldinger fra valgkommitteen - denne gangen i en melding som i sin helhet var forhåndsgodkjent av leder, uten å varsle meg om at det kom til å bli gjort, hvilket regelbrudd som lå til grunn (ingen denne gangen heller), og uten å opplyse i tråden at den er blitt moderert.

Jeg kan bare anta at moderator håpet at jeg ikke ville oppdage hva som var gjort, for det er ingen tvil om at det ble gjort bevisst. En av moderatorene som også er styremedlem har sendt med pm om at det "vel ikke er nødvendig å skrive noe om Gnagmedarbeider". Denne henvendelsen har jeg ikke besvart, dels på grunn av sykdom i familien og dels fordi jeg allerede gjentatte ganger har gjort det klart overfor styret at Valgkommitteen er dypt uenig i det.

I forbindelse med oppgavene mine for valgkommitteen har jeg forsøkt å ta opp situasjonen med Gnagredaktør flere ganger. Styret har gjort det klart for alle at de ikke ønsker noen diskusjon rundt den tolkningen de holder på: at selv om de ikke klarer å få Gnag ut i tide, kan de velge å se bort fra Generalforsamlingsvedtaket om viseredaktør og nekte å ta imot hjelp utenfra.

Da jeg på vegne av Valgkommitteen allerede har mottatt ett brev fra styret om at styret ikke er villige til å rette opp innlegg som er moderert i strid med forumreglene én gang, ser jeg ingen grunn til å kaste bort tid på å klage på nytt. Jeg har tidligere tatt opp misbruk av moderatorrollen overfor andre medlemmer, men jeg er ikke interessert i å bruke tid på å slåss for meg selv. Nå får noen andre slåss for foreningen - hvis de synes den er verdt det.

utmeldt

Re: Takk for meg

Post by utmeldt »

Det er forferdeleg trist å høyre at du no vel å forlate forumet/NTF Matmor. Men eg har forståelse for avgjerdsla di. Håper du ein gong er villig til å komme tilbake.

Eg håper og at styret kjem med ein utgreiing i denne saken, for her er det ting som bør oppklarast både overfor Matmor samt øvrige NTF medlemmer.

mily
Webmaster
Posts: 673
Joined: 17 Sep 2012, 00:47
Kjønn: Kvinne
Location: Skien/Porsgrunn

Re: Takk for meg

Post by mily »

Utrolig trist :flau2:
Hilsen Lush, Sky, Eze, Trøbbel, Rebel & Ryot
<3 Lykke, Sjarm, Gnist, Glød, Lun, Glede, Unik, Rim, Vilje, Storm, Lux, Nova, Khaleesi, Kaos, Ivrig, Olivia, Echo, Korse, Mew, Aspen, Bib, Bandit, Meavy, Micki, Lilo, Pix, Ru, Normal, Link<3

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Takk for meg

Post by tantepose »

Finnes ikke TAKK stor nok å gi til Matmor.Alle rotteeiere og dermed rotter som hun har hjulpet er utallige.Utrettelig,dag etter dag,år etter år.Veldig trist.Ønsker deg gode dager med mye myk varm rottekos fremover Matmor! :kisses:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Takk for meg

Post by Chrizzie »

Takket være mange av matmors gode råd og hjelp har flere av mine rotter fått et bedre og lengre liv,noe som ikke hadde skjedd foruten henne! Jeg syns dette er utrolig trist, men forstår utrolig godt valget! Hadde gjort det samme selv....

Lykke til!! "lese litt på matmors hjemmeside!" :les:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Styret
Omegarotte
Posts: 126
Joined: 02 Nov 2011, 10:14
Kjønn: Ikke oppgitt

Re: Takk for meg

Post by Styret »

Matmor!

Det at du nå tenker å forlate forumet synes styret er fryktelig trist. Du er en stor ressurs for oss og vi håper på det sterkeste at du velger å fortsette som medlem og samarbeidspartner med NTF. Denne saken er oppe i styret nå for avklaring og vi håper å kunne finne en god løsning på dette. Styret ser alvorlig på saken og beklager dette på det sterkeste.

Mvh
Styret

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Takk for meg

Post by WillyWonka »

Jeg må nok ta meg sammen og stå fram.

Det er jeg som moderator har vært inne og moderert der jeg har ment det har vært nødvendig, og jeg har gjort dette uten og forhøre meg med verken styret eller de andre moderatorene. Hadde jeg fulgt reglene ordentlig, så hadde dette kunne vært unngått. Jeg beklager at mine modereringer har ødelagt for deg. Det har ikke vært meningen å sabotere arbeidet ditt. Du må tro meg når jeg sier at det ikke var min hensikt..

Jeg blir å trekke meg fra mitt verv som moderator og håper at du vil vurdere å komme tilbake til forumet. Vi trenger deg. Veldig synd om alle de andre skal miste muligheten til dine råd og veiledning fordi at jeg tabbet meg ut.

Jeg beklager.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Rubisco
Sover i do
Posts: 217
Joined: 09 Oct 2011, 23:52

Re: Takk for meg

Post by Rubisco »

Ha det, Matmor. Verste som kunne skje NTF. :justice: :cry2:

monlan
Hamstrer mat
Posts: 385
Joined: 24 Jan 2013, 19:50

Re: Takk for meg

Post by monlan »

Jeg har ikke vært innom forumet på noen måneder og ser nå til min store forskrekkelse at du går ut av foreningen, Matmor. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men dette er jo fryktelig!
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Post Reply