HEMMELIG VENN nov 2012

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by wollf »

Jeg har fått. Tar bilder av alle køyene. Men den som var til rottemor wollf forsvant så fort. Var sjokolade :flau:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Folk er fort ute!!! Har ikke fått sendt min engang, venter på en pakke med ekstra utstyr!!! men den kommer jo aldri :sneak:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Kamillahm »

Jeg har ikke blitt ferdig engang, for da jeg holdt på å sy skjærte jeg meg så hardt på saksa at jeg måtte til legen å sy, haha :giggle: sånn kan det gå!
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Tonje Lenore »

Kamillahm wrote:Jeg har ikke blitt ferdig engang, for da jeg holdt på å sy skjærte jeg meg så hardt på saksa at jeg måtte til legen å sy, haha :giggle: sånn kan det gå!
OI; du må være forsiktig da, håper det går bra :nottelling:
husker når jeg skulle skjære brødskiver og tok fingern i stede, endte opp med å sy seks sting :klaskepanne: :thhpt:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Kamillahm »

Tonje Lenore wrote:
Kamillahm wrote:Jeg har ikke blitt ferdig engang, for da jeg holdt på å sy skjærte jeg meg så hardt på saksa at jeg måtte til legen å sy, haha :giggle: sånn kan det gå!
OI; du må være forsiktig da, håper det går bra :nottelling:
husker når jeg skulle skjære brødskiver og tok fingern i stede, endte opp med å sy seks sting :klaskepanne: :thhpt:
Jeg er desværre litt hardhendt når jeg strever med å lage huller til maljene, men det går fint nå :nottelling: Huffda! da vet du hva jeg snakker om, haha! :cheerful:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Da har jeg fått sendt gaven min ihvertfall :glise:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by wollf »

min hemmelige venn kom snokende inn døra her og latet som om hun hadde vært i postkassa mi og tittet. hun måtte bare åpne kofferten sin først, som hun ikke viste hvordan hun fikk opp. litt avslørende.
men jeg fikk sjokolade i en søt liten hjemmelaget pose. jeg gnafset i meg sjokoladen før jeg fikk tatt bilder.
så fikk jeg MASSE hengehøyer til mitt nye bur. lille små søte med fester som står made with love på.

så tusen takk Tora gullet mitt, jeg skal snart legge ut bilder. bare mye som skjer her med barndåp og juleforberedelser

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

Herlig, wollf! :happy: (og ser for meg Tora og kofferten! :giggle: :kisses: )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Niana »

Jeg har ikke fått gjort ferdig og sendt pakken min enda :flau: Måtte vente på å få lønn (som jeg fikk i dag). Men skal få den avgårde forhåpentligvis på mandag :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Jeg har fått gaven min!! :cheeeers:
Det var noen lekre hengekøyer, både i julefarger og min favoritt farge BLÅ :narr:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

Milla wrote:Jeg har fått gaven min!! :cheeeers:
Det var noen lekre hengekøyer, både i julefarger og min favoritt farge BLÅ :narr:
:cheer: :boing: :cheer: Kuuuult!

Få se bilder da!!!! :giggle:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Det skal jeg få gjort :grin:
De er allerede tatt i bruk, og begynner å bli godt brukt av rottene, som synes det var veldig spennende med noe nytt :giggle:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Kamillahm »

Milla wrote:Det skal jeg få gjort :grin:
De er allerede tatt i bruk, og begynner å bli godt brukt av rottene, som synes det var veldig spennende med noe nytt :giggle:
Jeg glemte å legge brevet med hintet i pakken Milla, haha :nottelling: Så det ble ikke så hemmelig alikevel, men jeg håper det falt i smak :cheerful:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Ja, men du hadde skrevet navnet ditt på pakka, og stedet som var skrevet er utenfor Haugesund :giggle: Så skjønte jo at det var deg. Det var noe kjent med de hengekøyene... Tuuuusen takk! De falt i smak hos jentene mine ihvertfall. Luthien lå og slappet av i den ene i nesten heele går kveld :nottelling:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Kamillahm »

Milla wrote:Ja, men du hadde skrevet navnet ditt på pakka, og stedet som var skrevet er utenfor Haugesund :giggle: Så skjønte jo at det var deg. Det var noe kjent med de hengekøyene... Tuuuusen takk! De falt i smak hos jentene mine ihvertfall. Luthien lå og slappet av i den ene i nesten heele går kveld :nottelling:
åå så kjekt da, jeg var å kikket på burbildene dine å fant ut at du likte blått :cheerful: Jeg har alt for mye blått stoff liggende nå :nottelling:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

Post Reply