Melorm
Moderator: Moderatorer
Re: Melorm
Er det sånn som du plukka på i dyrebutikken her, som nappa deg i fingeren? Rottene mine skal IKKE få sånne, jeg tar IKKE i dem! :bleh:wollf wrote:det er snadder
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
:jepp: det er slike du får kjøpt i zoo butikken for 1 kr ormen :nottelling: da skal jeg jammen kjøpe det til mine rotter til helgen tenker jeg da, min hamster ville ikke ha det. Å man kan bruke pinsett å ta de med om du ikke vil ta i de :giggle:
nei det var zorbassanca wrote:Er det sånn som du plukka på i dyrebutikken her, som nappa deg i fingeren? Rottene mine skal IKKE få sånne, jeg tar IKKE i dem! :bleh:wollf wrote:det er snadder
-
- River avispapir
Jeg har prøvd dem, ikke én av mine rotter rørte dem :bleh: Alle luktet på og sjekket denne merkelige maten uten å spise den :hmmm: Pinnsvina derimot, satte stor pris på "delikatessen"
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
mine blir helt ville. graver de litt ned i jord
Mye rart disse rottene våre liker!
Dette blir vel kanskje litt av tema, men observerte en av mine tidligere rotter ta tak i et stankelbein, reiv av beina og spiste kroppen :sjokkert: Ble litt lamslått! Hadde ikke akkurat forventet det !
Dette blir vel kanskje litt av tema, men observerte en av mine tidligere rotter ta tak i et stankelbein, reiv av beina og spiste kroppen :sjokkert: Ble litt lamslått! Hadde ikke akkurat forventet det !
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Champis elsker stankelbein. :nottelling:
Og melormer er en stoor hit her! Både levende og tørkede.
Og melormer er en stoor hit her! Både levende og tørkede.
Bra å vite at det ihvertfall er litt normalt. :glise: Har ikke sett de to jeg har nå gjøre det, selv om de få fluene som er innimellom er veldig morsomme å følge med på og til og med jage litt :boing:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
:giggle: blir spennende å se om mine liker det, vet ikke om de har fått det før av den forrige eieren da men av meg har de ikke fått det før. Nå har jeg kjøpt en pakke nudler jeg tenkte å prøve å gi dem de får både i tørr og kokt form :crazy: de var ikke så inntr i tørr pasta så vi får se, men jeg gleder meg til å se om de spiser mel ormen ja, hadde en hamster som var helt vill etter det, hun bet meg i fingeren av ren iver etter å få de :giggle:
Håper dere gir bare tørka!
Mine har ikke fått noen ennå verken levende eller tørket, men hvor finner man tørket mel orm er det ikke bra med levende føde altså :hmmm:tantepose wrote:Håper dere gir bare tørka!
Ikke for føden!!!!!
Hvordan dør de tørkede melormene da? Noe sier meg at å bli knerta av en rotte på en måte er bedre
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, Lì og Tian :kisses: