Dette virker som et veldig hyggelig forum! :happy: Nå har jeg sniki litt rundt her ei ukes tid, og jeg har lært masse, masse om rotter og sett på uttallige bilder av deres skjønne små :kisses:
Jeg har bestemt meg for å få meg rotter!!! Har vel i grunnen hatt lyst på det siden jeg var lita jente (godt voksen nå
På fredag har jeg avtale om å komme og kjøpe et stort bur jeg fant på Finn. Jeg troooor det er et slikt som heter Ferplast Jolly. Ser i allefall veldig likt ut, men nå får jeg ikke sett bildet i annonsen mer, for hun har naturlig nok fjernet det etter avtalen med meg kom i boks. Dere kan kanskje hjelpe meg å "identifisere" det når jeg får det i hus? Har snakket med henne om pris rundt 1300, hva tror dere om det? (det er godt brukt, men i grei stand)
Hvem som får flytte inn i det buret blir jo spennende :cheerful: Jeg vil ikke kjøpe i dyrebutikk, så da blir det å vente og se litt hva jeg får tak i fra private. Har ikke bestemt meg for kjønn ennå, men jeg har bestemt meg for at det holder å begynne med to småtasser
Gleder meg til å skravle rotteprat med dere!