Frivillige søkes!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Frivillige søkes!

Post by Camilla Ø »

Vi søker en eller to frivillige til å hjelpe med arbeidet i forbindelse med NTF's nettbutikk.

Nettbutikken er en av de beste tilbudene NTF har til sine medlemmer og vi er derfor veldig opptatt av å opprettholde dette tilbudet. Desverre står vi i den situasjonen at vi mangler styremedlemmer med tilgang til bil og lagerplass. Vi håper derfor at vi kan få hjelp fra noen av dere til å få hjulene til å gå rundt.

Du må ha tilgang på bil og/eller lagerplass og bo i Oslo-området. Arbeidet består av å hente varer hos leverandør, ta imot bestillinger og deretter pakke og sende ut varene til medlemmene. Det er mulig å dele arbeidet der en person har ansvar for å hente hos leverandør og levere på midlertidig lager og en person har tilgang på midlertidig lager pakker og sender ut til medlemmene etter bestilling.

Arbeidet er frivillig, men dersom du ønsker å hjelpe vil du få en liten kompensasjon. Vi tilbyr en gratis sekk med fòr eller strø i halvåret. Samtidig vil du få muligheten til å være med på å utvikle nettbutikken dersom du ønsker det, både med tanke på hvilke varer vi tar inn og hvordan nettbutikken er organisert.

Dersom du kunne tenke deg å bidra til å fortsette å gjøre NTF til en flott forening ta kontakt med Camilla på camillaoi@yahoo.no eller 908 20 357.

Randi
Betarotte
Posts: 431
Joined: 26 Feb 2006, 15:27
Location: Oslo
Contact:

Post by Randi »

Vi trenger en frivillig til for å kunne åpne nettbutikken!

Vi har en frivillig med bil som kan bestille og hente strø, det vi trenger er en som kan pakke og sende fôr og strø og som helst har lagringsplass til noe varer. Du må bo i Osloområdet.

Vi håper noen har mulighet og lyst, som Camilla skrev så får du en gratis sekk i halvåret, kan være med på å utvikle nettbutikken og du er med på å holde igang et kjært NTFtiltak.

Ta kontakt på ntf@tamrotter.com da Camilla fikk lille Sebastian den 11. august. :bravo:

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

hadde jeg bod i oslo hadde jeg kunne :D

håper dere finner noen fort! hehe
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

Regner med at det ikke er noe hjelp i at jeg bor i Bergen? Er det noe jeg kan hjelpe med da?
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

nisse567
Sofaspiser
Posts: 172
Joined: 14 Aug 2007, 12:51
Location: Høybråten - Oslo
Contact:

Post by nisse567 »

Jeg skal se om jeg kan få det til.
Skal gi beskjed så fort jeg vet om jeg kan hjelpe. Bor på Høybråten.
- R.I.P -
Molly 20.09.08
Mina 19.04.09
Juni 19.04.09
Missy 10.08.09
Suzie 23.08.09
Punky 23.08.09

http://rats.nisse567.com

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Har dere fått de frivillige dere trenger? Ellers så kan jeg hjelpe til litt innimellom.
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Randi
Betarotte
Posts: 431
Joined: 26 Feb 2006, 15:27
Location: Oslo
Contact:

Post by Randi »

Så flott! :bravo: Det er nok bare en styrke hvis dere kunne vært tre stykker som samarbeidet om det. Si i fra nisse567 når du vet. Ailani, jeg kan sende deg info om den andre frivillige. Er opptatt i moregn, men sender det på søndag. Kjempebra dere. :akt:

Larm: Takk for tilbudet, men blir jo vanskelig. Kommer ikke på noe nå, men tar kontakt hvis jeg kommer på noe lurt. :sol:

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

:bravo: flott det ordner seg her :bravo:
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Post Reply