Nærmer seg Helloween.

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
utmeldt

Nærmer seg Helloween.

Post by utmeldt »

Eg elsker skrekfilmer, og alt som høyrer til, difor liker eg til tross for min ganske så "høge" alder å kle meg ut, og skremme livet av ungane som kjem på døra på Helloween.

I fjor var eg ei heks. Ungane sperra opp augene då eg åpna døra, dei forventa i allfall ikkje å møte ei heks. Kan hende nokon vart litt redd, men dei fleste tykte at det var moro, til og med foreldrene. Eg sparer ikkje på makeup, og anna stæsj, og inngangspartiet vert gjort om til ei skummel hule. Har allereie starta planleggingen av årets stunt, håper det vert bra.

Er det andre som pleier å kle seg ut eller ha det litt moro på Helloween? Eller synst de at heile greia er eit stort tull??

c00nan
Sofaspiser
Posts: 150
Joined: 13 Aug 2013, 01:22
Kjønn: Kvinne

Re: Nærmer seg Helloween.

Post by c00nan »

Halloween er kjempe gøy :D pleier å dra på halloween party, familien min pleiere å arrangere halloween "party" i gruvene der vi bor. Det er mest for barna men de trenger noen til å stå rundt i mørket og skremme også, hihih

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Nærmer seg Helloween.

Post by Ingerid Øksnevad »

Vi lager halloween selskap for ungene. Lager ekkel mat, går ut og tigger til oss dessert :) og ser skummel film til slutt. Moro for store og små :)

utmeldt

Re: Nærmer seg Helloween.

Post by utmeldt »

Høres moro ut! :)

Eg har endelg klart å få tak i svarte kråker av plast. De skal pryde antrekket mitt i år. I fjor sydde eg svarte rotter med glødande raude auger fast i heksekjolen min. Har og fine planer om å skremme vettet av kollegaene mine på jobben. Får god hjelp, heldigvis er enkelte andre like galne som meg. Ein er aldri for gammel til å ha det moro. Takker og Nille for mykje fin stæsj i år.

Post Reply