Hatt en rolig frihelg. Har hanglet litt hele uken og vært gnske dårlig, men i dag er formen relativt god og har fått byttet på rotteburet ^^ Alltid gøy å se de små i ny-skiftet bur
Hadde egentlig kjøpt ett nytt bur og hadde planer om å gå fra RS-buret og over til det.. meeeen det er liksom ikke helt det samme
Så når jeg til neste år også skal ha jenter, så får jeg heller bruke det buret til dem
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
WillyWonka wrote:Hatt en rolig frihelg. Har hanglet litt hele uken og vært gnske dårlig, men i dag er formen relativt god og har fått byttet på rotteburet ^^ Alltid gøy å se de små i ny-skiftet bur
Hadde egentlig kjøpt ett nytt bur og hadde planer om å gå fra RS-buret og over til det.. meeeen det er liksom ikke helt det samme
Så når jeg til neste år også skal ha jenter, så får jeg heller bruke det buret til dem
Aha. Hadde jeg nok ikke bytta til nei. Hehe.
Jeg bare oppgraderer jeg. XD Er noe med det når det er et bur man er vandt med. Vanskelig å bytte når man er veldig fornøyd
WillyWonka wrote:Ja jeg liker det buret lett å håndtere
Problemet med RS buret er at det ruster lett synes jeg, og det ene hjulet har smuldret helt opp
Sent fra min E5603 via Tapatalk
Mitt har også litt rust har jeg sett, men Suite Royal XL virker mye bedre der.
Problemet med RS buret er at det ruster lett synes jeg, og det ene hjulet har smuldret helt opp
Angående rust - hvordan vasker dere burene?
Mitt CN bur har littegrann rust på hengslene til dørene og litt noen små steder ellers (hatt det i 2 år og vasker 1-2 g i uken), men bruker en liten dæsj eddik i lunkent vann og vrir opp kluten før jeg drar over buret. Tenker at det er viktig å ikke overvaske/bruke for mye vann eller vaskemidler når man vasker burene.
Angående rust - hvordan vasker dere burene?
Mitt CN bur har littegrann rust på hengslene til dørene og litt noen små steder ellers (hatt det i 2 år og vasker 1-2 g i uken), men bruker en liten dæsj eddik i lunkent vann og vrir opp kluten før jeg drar over buret. Tenker at det er viktig å ikke overvaske/bruke for mye vann eller vaskemidler når man vasker burene.
Damper en sjelden gang. Bruker mest fuktig klut med eddik. Buret mitt hadde litt rust nedi enkelte steder når jeg tok det ut fra eska faktisk. Synes ikke det er blitt spesielt verre siden da, så egentlig holder det seg godt
Akkurat no har eg dårlig samvittighet fordi alle ikkje kan vere ute samstundes og dei i bura sit og ser på meg.....
Det hadde vore så bra om eg berre kunne forklart det for dei!
At det er deira eiga feil... :p Neida... why can't we all just get along?
Ann Mari S. Selje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice".