Jeg starter:
Jeg bestilte meg nettopp en ny rottebebis, mens jeg gjorde ferdig noen hengekøyer som har ligget klare for møtet med symaskinen i aaaalt for lang tid... Sånt som skjer :glise:
Moderator: Moderatorer
Det må du vise oss neste gang dere trener!Cliarra wrote:Jeg holder på å lage mat, men denne tiden i går, lærte jeg hun ene rotta en ny triks!
Hahaha. Du vet du har mange rotter når....Caku wrote:Jeg driver og bærer rotter opp og ned mellom barnerommene i 2.etasje og rotterommene i underetasjen, og tok en pust foran data´n i stua i midten! :-D
Hva slags mat og hva slags fisk???iwonamo wrote:Lager mat til fiskene...venter på at vatnet skal koke opp....
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016081 ... e39d6d.jpg[/img]
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Herlig med ei slik ei!Sara Syversen wrote:Må si jeg savner både å ha akvarium og hund.
Meeeen denne jenta her sier jeg ofte lille hunden min til da. Aldri hatt en rotte som liker å bli klødd på magen og når jeg klør henne på rompa så gjør hun sånn med beina opp og ned som en hund. Og nei ikke midd altså men hun elsker alt av kos. Kan stelle meg ofte i håret også. Bilde av oss i sofaen akkurat nå. Kom nettopp hjem og hun løper ned i første etagen i buret for å komme ut. Dem andre latsabbene sover.
Elsker denne jenta her. Ester heter hun.