I dag ble jeg oppringt av min vetrinær som sa de ønsket seg to gutterotter fra meg.
Den ene skulle hete Johnny etter katten min som de har behandlet mye, og som nå har fått påvist en skade han ikke blir frisk fra.
De øsnket å ha dem inne på klinikken og at de har dem med hjem i helger og ferier.
synes dette var så koselig at jeg måtte bare dele det
Morsom telefon
Moderator: Moderatorer
-
- Betarotte
- Kjønn: Kvinne
Re: Morsom telefon
Ååh, så utrolig kjekt!
Må være herlig å ha et så godt forhold til veterinæren sin at de ringer deg og til og med vil oppkalle ene rotten etter Johnny!
Dette var morro å høre ^^
Må være herlig å ha et så godt forhold til veterinæren sin at de ringer deg og til og med vil oppkalle ene rotten etter Johnny!
Dette var morro å høre ^^
~ Kyros, Soul on ice, Yaru, Naga og Nihilus ~ <3
<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3
<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3
-
- Gnager på ledninger
Morsomt. Kan flere få nyttig informasjon hos veterinæren rundt rotter. Masse oppmerksomhet til gutta.
Hvordan har det gått med katt og rotter sammen? Katten vokst opp med de? Vi flytter etterhvert til en dyrevennlig leilighet, da skal man mest sannsynlig gå til anskaffelse av Main Coon.
Hvordan har det gått med katt og rotter sammen? Katten vokst opp med de? Vi flytter etterhvert til en dyrevennlig leilighet, da skal man mest sannsynlig gå til anskaffelse av Main Coon.
Har mine coon og tyrkisk angora. De bryr seg lite om hverandre