Forferdelig drømm

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Forferdelig drømm

Post by WillyWonka »

Jeg må bare dele... Jeg har hatt en forferdelig drøm i natt!

Drømte at min søster paset på gutta mine. Det var varmt og strålende sol, så hun tok med seg guttene ut, ble distrahert og så glemte hun at hun hadde dem ute. Når jeg da kom hjem var rotteburet mitt tomt. Det var bare tilfeldig at jeg så ett lite hodet stikke inn over dørstokken, men som stakk av med en gang han oppdaget at noen så på..

Gikk ut, rundet hushjørnet og så tre av gutta mine sitte midt på plenen min og spiste noe de hadde funnet ute, men når jeg nærmer meg, stikker de av (de er ikke akkurat de som kommer når jeg roper på dem).

Jeg brukte lang tid På å fange dem, men fikk bare tak i tre av gutta mine + en fremmed jenterotte (tyreeq, oliver og De'mon + en 4 mnd gammel tydelig drektig agouti med en abcess på siden av magen). Alfa Romeo, Ford Fokus, Charlie og Leif så jeg aldri noe mer til.

Drømmen føltes så virkelig ut og jeg var oppriktig trist når jeg våknet, så jeg måtte rett bort til buret for å sjekke at alle guttene var der. Det er greit nok at jeg kunne tenke meg en mindre flokk, men det der var absolutt ikke måten å gjøre det på.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Kesia Madeleine
Betarotte
Posts: 421
Joined: 24 Oct 2012, 13:37
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Forferdelig drømm

Post by Kesia Madeleine »

Huffameg!...... Sånne drømmer er så fæææle.
Har selv drømt at det skjer noe med rottene mine og det er helt grusomt. Tror vi har en konstant frykt i underbevisstheten vår om at noe fælt skal skje med dem når vi ikke passer på.
Når man har sånne drømmer som føles så virkelig at de til og med preger oss når vi våkner, er det ekstra godt å stå opp og møte noen glade barter i buret :cheerful:
~ Kyros, Soul on ice, Yaru, Naga og Nihilus ~ <3

<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Forferdelig drømm

Post by WillyWonka »

jah :P jeg gikk ikke å la meg igjenn, for å si det sånn :P
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Forferdelig drømm

Post by Milla »

Jeg hater de drømmene! Mini hjerteinfarkt hver gang, raskt inn til rottene for å sjekke om alle er der og at ingen er skadet!
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Post Reply