Bilder fra Østlandstreffet 2013
Moderator: Moderatorer
Bilder fra Østlandstreffet 2013
Og her legger endelig verdens treigeste dame ut bilder (bare slå, jeg fortjener det nå :justice: :giggle: )
På treffet glemte vi å føre oversikt over tillatelser til å legge ut bilder av dere, og ikke sikkert det hadde hjulpet meg heller, jeg kan jo ikke navnet på alle som var der :nottelling:
Derfor legger jeg nå ut bilder av voksne personer og rotter, så får involverte gi meg beskjed på PM om de vil noen bilder skal slettes, så gjør jeg det ASAP (jada, jeg vet at er det først lagt ut er det på nettet for "alltid", men regner med Trine og jeg som tok bilder hadde fått beskjed da vi løp rundt med kameraet om noen skulle ha sterke grunner til ikke å bli fotografert :giggle: )
Jeg legger ikke ut bilder som har ansiktene til barna. Hvis dere mødrene som var der med barn vil gi meg tillatelse til det, send meg beskjed så legger jeg inn dem også
Beklager kvaliteten på noen av bildene, jeg legger ut alt allikevel, er jo morsomt å se seg selv/ sine rotter. De som skurrer mest er jeg ganske sikker på at det må ha vært Trine som har tatt
Rotteslottet's stand:
Mer fra Rotteslottet:
Tullerusk sin stand:
"Venterommet"
Vinneren av tegnekonkurransen:
Utstillingsvinnerne:
Enda flere bilder:
Hengekøye med flerbruksmuligheter :cheer:
På treffet glemte vi å føre oversikt over tillatelser til å legge ut bilder av dere, og ikke sikkert det hadde hjulpet meg heller, jeg kan jo ikke navnet på alle som var der :nottelling:
Derfor legger jeg nå ut bilder av voksne personer og rotter, så får involverte gi meg beskjed på PM om de vil noen bilder skal slettes, så gjør jeg det ASAP (jada, jeg vet at er det først lagt ut er det på nettet for "alltid", men regner med Trine og jeg som tok bilder hadde fått beskjed da vi løp rundt med kameraet om noen skulle ha sterke grunner til ikke å bli fotografert :giggle: )
Jeg legger ikke ut bilder som har ansiktene til barna. Hvis dere mødrene som var der med barn vil gi meg tillatelse til det, send meg beskjed så legger jeg inn dem også
Beklager kvaliteten på noen av bildene, jeg legger ut alt allikevel, er jo morsomt å se seg selv/ sine rotter. De som skurrer mest er jeg ganske sikker på at det må ha vært Trine som har tatt
Rotteslottet's stand:
Mer fra Rotteslottet:
Tullerusk sin stand:
"Venterommet"
Vinneren av tegnekonkurransen:
Utstillingsvinnerne:
Enda flere bilder:
Hengekøye med flerbruksmuligheter :cheer:
Last edited by sanca on 11 Dec 2013, 20:59, edited 1 time in total.
Reason: Lagt til flere bilder
Reason: Lagt til flere bilder
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Re: Bilder fra Østlandstreffet 2013
Så ut som dere hadde det koselig
De rottene på tullerusk sin stand var kjempefine, er de hjemmelaga?
Mange flotte mennesker
Det var utrolig hyggelig. Tiden gikk alt for fort den dagen !
Ooog det må gjentas :boing:
Det var utrolig hyggelig. Tiden gikk alt for fort den dagen !
Ooog det må gjentas :boing:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
kommer mange flere treff i fremtiden. og vi kan ha så mange private vi bare ønsker. om dere vil så er det årsmøte i februar. om dere kommer da er det muligheter for en skikkelig rottefest den dagen
Da fikk jeg tillatelse til bilder av barna også, lagt til :cheer:
-
- Betarotte
haha, åh, hjelpes. Tydelig at jeg hadde en slitendag, og så klarer jeg vanligvis å skjule snusen på bilder, men, ikke denna gangen, si!! MEN ESEL VAR NYDELIG DA <3 godpølsa mi.
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
-
- Alfatryne
Crazyratlady wrote:Så ut som dere hadde det koselig
Ja de er hjemmelaget hun er kjempefint
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
http://www.willywonkasrotter.com
-
- Klatrer på møblene
Ååå så flink, vil haaa
-
- Alfatryne
så fine bilder :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
Crazyratlady wrote:Ååå så flink, vil haaa
Det kan du få :boing: kan sende deg pm med detaljer viss du er interessert :cheerful:
Gutta boys frå ghetto kullet: Rascal & Devon <:3 )~~~
frå Hinduistiske guder kullet: Shiva <:3 )~~~
frå Bibelkullet: Goliat <:3 )~~~
Hvil i fred:
Hetti & Netti
http://dragon-rats.blogspot.no/
frå Hinduistiske guder kullet: Shiva <:3 )~~~
frå Bibelkullet: Goliat <:3 )~~~
Hvil i fred:
Hetti & Netti
http://dragon-rats.blogspot.no/
Flotte bilder, selv om jeg ikke heeelt tar meg ut på bilder men! Morro å ha bilder ihvertfall! Takk for en flott dag :cheer:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Haha, du er ikke den eneste som tok deg "godt ut" på de bildene der :giggle: Dere som skriver "fine bilder" juger!
Veldig koselig og fin dag var det i allefall uansett :happy: :cheer:
Veldig koselig og fin dag var det i allefall uansett :happy: :cheer:
-
- Stjeler mat
Med en så strålende fotograf, er d helt klart at d måtte bli fantastiske bilder ^^,)
Men er uenig med deg sanca, jeg er helt sikker på at de uklare bildene må ha blitt tatt akkurat da jeg var på toalettet! :giggle:
Men er uenig med deg sanca, jeg er helt sikker på at de uklare bildene må ha blitt tatt akkurat da jeg var på toalettet! :giggle:
Å jasså du, så det var da jeg knipsa det fortreffelige bildet av meg selv?trine og gjengen wrote:Med en så strålende fotograf, er d helt klart at d måtte bli fantastiske bilder ^^,)
Hehe, uansett er jeg kjempeglad for at du tok jobben med knipsinga jeg, ellers hadde det ikke blitt stort å legge ut! :cheer:
-
- Stjeler mat
Du tok et hotdog selfie :-) :nottelling: :giggle: :eating: :eating: :eating: :eating: :eating: :eating: :eating: :pil: :eating: :peewaggle: