rottefilm
Moderator: Moderatorer
-
- Betarotte
Re: rottefilm
"Building dark empires"..? Var voldsom dramatikk. Er jo ikke Star Wars heller da. :giggle:
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Smarte dyra skrudde av når skadedyr bekjempelsen kom :thhpt:
Halen er noe folk elsker å hate, ja helt sant, forstår ikke greia med at den er så ekkel. Folk har bare bestemt seg for at den er det, og sånn er det med den saken :hmmm:
Halen er noe folk elsker å hate, ja helt sant, forstår ikke greia med at den er så ekkel. Folk har bare bestemt seg for at den er det, og sånn er det med den saken :hmmm:
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Flott at du la den ut Marlen, hadde tenkt å gjøre det, men jeg glemte det helt ut :cheerful:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda ♥ Børre, Gabriel, Theo ♥
-
- Betarotte
Rottefilm:
Willard:D en av yndlingsfilmene mine.
Willard:D en av yndlingsfilmene mine.
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
oi. vet du om den ligger på nettet? ga miriam en rottefilm til jul som heter rats, skrekkfilm
-
- Betarotte
Du kan hvert fall laste den ned på piratebay! Bare pass på at det er 2003 versjonen:) Det er skrekkomedie, nesten litt Tim Burton stil over det. Da jeg først skulle få meg rotte hadde jeg egentlig plan om å få meg en albino som skulle hete Socrates, sånn som "hovedrotta" i filmen. Men ingen Socrates her enda, desverre.
rotteslottet.blogspot.no