sinna, makan til uansvarlig

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: sinna, makan til uansvarlig

Post by utmeldt »

Jeg for min del ville nok på tross av respekt for resten sakt ifra, å si noe slikt til en 8 åring er ganske drøyt synes jeg. jeg tolererer ikke mennesker som oppfører seg slik mot dyr, familie eller ikke! :cheerful:

Unger kan jo faktisk bli påvirket av slikt, spesielt dersom han ser opp til sin storebror...

Jeg for min del synes det er viktigere å sørge for at en 8 åring får vite hva som er riktig å gjøre en å holde en god tone rundt middagsbodet(som jeg tviler på egentlig ville blitt ødelagt av dersom du sa ifra på en voksen og pen måte) , men det er nå meg da :sarcastic:


Men som sakt så er dette min personlige mening og jeg har såklart respekt for at du føler det anerledes :cheer:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: sinna, makan til uansvarlig

Post by wollf »

Anniken wrote:Jeg for min del ville nok på tross av respekt for resten sakt ifra, å si noe slikt til en 8 åring er ganske drøyt synes jeg. jeg tolererer ikke mennesker som oppfører seg slik mot dyr, familie eller ikke! :cheerful:

Unger kan jo faktisk bli påvirket av slikt, spesielt dersom han ser opp til sin storebror...

Jeg for min del synes det er viktigere å sørge for at en 8 åring får vite hva som er riktig å gjøre en å holde en god tone rundt middagsbodet(som jeg tviler på egentlig ville blitt ødelagt av dersom du sa ifra på en voksen og pen måte) , men det er nå meg da :sarcastic:


Men som sakt så er dette min personlige mening og jeg har såklart respekt for at du føler det anerledes :cheer:
jeg tenker det er fars ansvar da og ikke en fremmend som du nettopp har møtt.

utmeldt

Re: sinna, makan til uansvarlig

Post by utmeldt »

Det er jeg helt uenig i dersom de ikke bryter inn, men det er en diskusjon for en annen gang....

Post Reply