Bergenstur! :D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

wollf wrote:jada. en fra eller til kan ikke skade. i mai er det varmt og vi kan være mye ute. om noen vil sove i telt kan de det. ellers får vi bare bruke gulvplassen. har dere sånne luftmadrasser så ta med
:cheeeers:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

sanca wrote:Det var koselig, Uceninde! :cheer: Har du plass, wollf?! :nottelling: Da går det jo an at HeleneH, Uceninde og jeg reiser sammen, og Tora, Tonje+Thomas og Anniken sammen? Miriam+samboer må reise alene, da kanskje, hvis ikke noen vil reise opp til Hamar først? :bashful: Er det flere? Jeg har bil og kan kjøre, hvis f eks ikke HeleneH får reist, men da håper jeg i så fall noen med lappen joiner meg så jeg ikke trenger å kjøre hele veien, jeg tror aldri jeg har sitti så mange timer bak rattet før :nottelling:

Jeg håper det blir sånn, men om ting går etter planen kan det hende vi har flytta opp til Bergen FØR treffet :nottelling:
Så det er greit at de som skal sitte på med oss har noe i bakhånd hvis det
har seg slik at vi får flyttet oppover før!
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

oopa :bravo:

miriam
Hamstrer mat
Posts: 342
Joined: 14 Jul 2010, 17:21
Location: Elverum

Re: Bergenstur! :D

Post by miriam »

sanca wrote:Det var koselig, Uceninde! :cheer: Har du plass, wollf?! :nottelling: Da går det jo an at HeleneH, Uceninde og jeg reiser sammen, og Tora, Tonje+Thomas og Anniken sammen? Miriam+samboer må reise alene, da kanskje, hvis ikke noen vil reise opp til Hamar først? :bashful: Er det flere? Jeg har bil og kan kjøre, hvis f eks ikke HeleneH får reist, men da håper jeg i så fall noen med lappen joiner meg så jeg ikke trenger å kjøre hele veien, jeg tror aldri jeg har sitti så mange timer bak rattet før :nottelling:
Det går helt fint for oss å dra alene :wink:
-Miriam

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Bergenstur! :D

Post by Niana »

sanca wrote:Det var koselig, Uceninde! :cheer: Har du plass, wollf?! :nottelling: Da går det jo an at HeleneH, Uceninde og jeg reiser sammen, og Tora, Tonje+Thomas og Anniken sammen? Miriam+samboer må reise alene, da kanskje, hvis ikke noen vil reise opp til Hamar først? :bashful: Er det flere? Jeg har bil og kan kjøre, hvis f eks ikke HeleneH får reist, men da håper jeg i så fall noen med lappen joiner meg så jeg ikke trenger å kjøre hele veien, jeg tror aldri jeg har sitti så mange timer bak rattet før :nottelling:
Jeg kan gjerne sitte på med dere :cheerful: Regner med at vi deler på bensinutgifter og sånt :) Men jeg har ikke lappen da, så jeg får ikke bidratt med å kjøre desverre.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Tonje Lenore wrote:
sanca wrote:Det var koselig, Uceninde! :cheer: Har du plass, wollf?! :nottelling: Da går det jo an at HeleneH, Uceninde og jeg reiser sammen, og Tora, Tonje+Thomas og Anniken sammen? Miriam+samboer må reise alene, da kanskje, hvis ikke noen vil reise opp til Hamar først? :bashful: Er det flere? Jeg har bil og kan kjøre, hvis f eks ikke HeleneH får reist, men da håper jeg i så fall noen med lappen joiner meg så jeg ikke trenger å kjøre hele veien, jeg tror aldri jeg har sitti så mange timer bak rattet før :nottelling:

Jeg håper det blir sånn, men om ting går etter planen kan det hende vi har flytta opp til Bergen FØR treffet :nottelling:
Så det er greit at de som skal sitte på med oss har noe i bakhånd hvis det
har seg slik at vi får flyttet oppover før!
hehe dersom dere flytter før vi har treffet så får jeg og Tora finne på noe annet lurt :cheer: Kansje tog sammen med Sanca dersom Bergenstoget går forbi en holdeplass der vi kan komme på ? :grin: Jeg aner ikke om det finnes en slik holdeplass men det går jo å sjekke ut :happy:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by torasrotter »

Ikke tog.. Jeg gidder ikke sitte 12 timer på tog, husk at jeg reiser helt fra KRistiansand og opp til østlandet og det blir 5 timer ekstra :crazy: Bil bil bil ja takk!!
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Ikke tog.. Jeg gidder ikke sitte 12 timer på tog, husk at jeg reiser helt fra KRistiansand og opp til østlandet og det blir 5 timer ekstra :crazy: Bil bil bil ja takk!!
Uff, ja det tenkte jeg ikke på xD HAHA 12 timer blir litt mye i tog ja den kan jeg skjønne! :rofl: Får håpe det årdner seg med bil :grin:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

Skjønner jeg også godt, Tora :wink: Det ordner seg med biler... Hvis ikke det blir kjøring herfra for Tonje (fordi hun har flytta fra KJÆRE ØSTLANDET :crazybonk: :crazybonk: ) så kan jeg kjøre og Tora, Uceninde og Anniken sitte på med meg, og hvis HeleneH får fri og blir med er det jo ingen problem med biler :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

sanca wrote:Skjønner jeg også godt, Tora :wink: Det ordner seg med biler... Hvis ikke det blir kjøring herfra for Tonje (fordi hun har flytta fra KJÆRE ØSTLANDET :crazybonk: :crazybonk: ) så kan jeg kjøre og Tora, Uceninde og Anniken sitte på med meg, og hvis HeleneH får fri og blir med er det jo ingen problem med biler :cheer:
det høres veldig bra ut :cheer: Ordner seg nok detta :grin:
Håper bare alle kan være med så jeg får møtt dere! :peewaggle:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

Jada, order seg alltid for snille piker :nottelling:

IKKE gi meg dårlig samvittighet, jeg kan gjøre det godt igjen, lover! :kisses:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

se hva dere har å vente dere jenter, og i mai er det myyye grønnere


http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 713&type=3

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Snakker om idyll :dån: Gleder meg masse! :bravo:

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Bergenstur! :D

Post by Niana »

Jeg har aldri vært i Bergen før, så jeg gleder meg :grin:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

Tonje Lenore wrote:Jada, order seg alltid for snille piker :nottelling:

IKKE gi meg dårlig samvittighet, jeg kan gjøre det godt igjen, lover! :kisses:
At du svikter oss her på østlandet på denne måten kan du aldri gjøre godt igjen :rofl: Bare kos deg med samvittigheten din, du :nottelling:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply