Bergenstur! :D

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

det er lett å komme seg, men bedre om dere kjører sammen så sparer alle penger

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

Nei, jeg er en sånn sosial særing som egentlig ikke liker å snakke med andre, så jeg tar tog! :roflmao:

Jeg sitter gjerne på med dere, Tonje :nottelling: men tror ikke jeg orker å kjøre selv hele veien... men vi kan bytte på å kjøre da, og kan gjerne ta bilen min (hvis noen andre tør å kjøre det beistet :nottelling: )
Last edited by sanca on 22 Mar 2012, 01:26, edited 1 time in total.
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by torasrotter »

wollf wrote:
torasrotter wrote:Jeg tenkte at hvis jeg skal ha med meg Flekkis oppover til deg, så burde jo han få selskap på turen så da kan jeg ta med Gill.. Men da må jo han sitte aleine ned igjen så da kan jeg jo ta med Castor også! De trenger å prøve å sove borte en natt og se hvordan de reagerer i nytt hus med nye lukter.. Får jeg lov til det Marlen?? :boing:
Om flekkis er start så skal vel han parres med pixie om hun vil den helgen?
da blir det vanskelig å ha to hanner til i buret.
da jeg ikke har bur nok til to ekstra hanner, et parr som står til parring og ungene tror jeg det blir vanskelig, for ikke å snakke om trangt med plass da vi blir over 10 pers i en leilighet på 70 kvm
som jeg også sa på tlf så kan jeg ikke ha start her etter at dere drar, for hvordan skal han komme seg hjem etter parring? og skal han da stå alene til jeg får han til kristiansand? og i såfall hvor skal pixie føde?
og skulle ikke du ta med deg pixie til parring hos deg om ikke de lykkes her?
jeg vil ikke stresse mine hunner noe mer enn nødvendig når mika akkurat har blitt ferdig å amme et kull, har unger inne hos seg enda, fee som ikke tåler mannelukt og som endelig har blitt bra igjen, og så igjen med små unger inne hos seg da hun er så dominant som hun er.
derfor ville jeg ta det på tlf. som det blir nok ingen god løsning for verken mine rotter eller dine.
om det ikke hadde vært små i bildet, og så mange mennesker her som er stress nok for rottene i seg selv, så hadde kanskje det blitt litt anderledes:(
Ta det med ro! Alt dette finner vi ut av :) Jeg kan seff ta med meg Pixie, og trenger ikke ta med flere enn Start opp hvis det blir stress :kiss: Meeeeen ja vi kan kjase på telefonen :wink:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

sa jo det :blrp:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by torasrotter »

:bashful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Da vil jeg gjerne spørre dere alle om 4-6 Mai funker for dere ? :cheer:
Dersom det funker , kan dere være så snill å skrive "ja " under her ? og dersom dere ikke kan den datoen så skriv nei og gjerne kom med en dato som passer bedre :grin:

Jeg tenkte at det vil være en grei måte å få ovesikt om at alle kan den helgen og da kan vi fastslå det som dato for treffet :peewaggle:

Så jeg begynner:
JAAAA!!! Jeg kan den 4-6 Mai!!! :cheeeers:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Bergenstur! :D

Post by sanca »

JA (trodde vi allerede hadde bestemt det, jeg? :crazy: )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

sanca wrote:JA (trodde vi allerede hadde bestemt det, jeg? :crazy: )
Jeg også, men var usikker og kunne ikke finne et definitivt svar så da tenkte jeg at en avstemming var greit for å bli sikker :cheer:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by Tonje Lenore »

Jeg må faktisk si ja og nei, for jeg vet ingenting hva som skjer nå fremover
med både flytting og leilighet, men jeg regner med det skal gå braaa :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

miriam
Hamstrer mat
Posts: 342
Joined: 14 Jul 2010, 17:21
Location: Elverum

Re: Bergenstur! :D

Post by miriam »

Jeg håper det blir JA her også, må få hørt med sjefen min om jeg kan få fri den helga først.
-Miriam

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Ok, jeg vil bare kunne bestille biletter så snart som mulig slik at jeg kan spare litt penger på å bestille i god tid :wink:
Derfor trenger jeg å vite om alle kan den helgen så fort som mulig slik at det ikke blir så dyrt og slik at jeg ikke plutselig må skifte dato for flygningen og dermed kaste vekk masse penger på det :cheer:

Skjønner at dette er litt mas fra min side, men jeg har ikke den luksusen av å kunne kaste meg i en bil å kjøre når som helst. Her går det i fly og da lønner det seg å være raskt ute :grin: :cheerful:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by wollf »

husk å prøv å få til at du drar til gardemoen anniken. og så sitte på med noe, om du må bytte fly i oslo så blir det valdig myemer stress om rottene må inn og ut av flyet også. man vet aldri hvordan de behandler dem da de bytter fly, ogdu sparer mye penger

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by torasrotter »

Ja det kom jeg til å tenke på, hvis du flyr til gardemoen, så kan vi bare la de du skal ha fra Mette stå på østlandet mens vi kjører til Bergen, i tillegg så tror jeg du må bytte fly hvis du flyr fra Bergen?? Da må jo rottene bli dradd inn og ut mellom flyene, det er kanskje litt unødig mye stress for de??
Altså Tog går direkte fra Gardemoen og til oslo s, så kan du plukkes opp der. Evt tar du toget til Tonje i drammen, det går vell direkte dit og`?? :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Bergenstur! :D

Post by torasrotter »

Og hvis ikke så får jeg ta toget inn til Gardemoen og møte deg!!
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: Bergenstur! :D

Post by utmeldt »

Jo det var nok en god ide! Vil jo helst ha så lite stress for de små som mulig :grin:
Men da blir det slik da, at jeg tar fly til gardemoen, Tog til Oslo S eller Drammen avhengig av hva som passer. Og kjører der ifra sammen med dere :cheer: Betaler såklart for bensin og leie av setet :nottelling: haha!

Men får jeg sitte på med deg og Tonje da Tora , har dere plass ? :peewaggle:

Post Reply