GMR

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

GMR

Post by sanca »

Ja daaaa! Har visst blitt bitt av denne meget smittsomme basillen jeg også. Snart kommer en ny liten rottebebi i buret sammen med gutta mine :grin: Jeg trodde ikke helt at mannen min ville være med på den planen, så jeg bare reserverte uten å snakke med ham om det. Følte meg like uskikkelig som den gangen jeg som 13-åring kjøpte hamster uten å spørre mamma. Men som da, med mamma, visste jeg at tilgivelse er enklere å få enn tillatelse, og at jeg stort sett får det som jeg vil :nottelling:

Blir en av guttene fra Rotteheimens blomsterkull. Gleder meg veldig til å få møte den lille, og det blir spennende med intro. Skal følge alt jeg har lest her av introråd, men det går sikkert helt greit, siden Lucas og Nicolai bare er 4 mnd...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: GMR

Post by Niana »

Jeg har også fått et alvorlig tilfelle av GMR. Sublet rundt på oppdrettertrådene imorges, og ønsker meg dem alle sammen. Særlig nå som jeg snart får stort nok bur. Ååh, jeg har lyst til å være litt "uansvarlig" å få tak i to smågutter :crazy:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: GMR

Post by Vitania »

Jeg er kraftig bitt av basillen jeg også. Men nå har jeg en rotte som blir stresset av for stor flokk(seks stk er visst grensen) så har en demper der. Heldigvis. :nottelling:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: GMR

Post by Niana »

Vitania wrote:Jeg er kraftig bitt av basillen jeg også. Men nå har jeg en rotte som blir stresset av for stor flokk(seks stk er visst grensen) så har en demper der. Heldigvis. :nottelling:
Jeg har bare to rotter, men får snart plass til 6. Så det er ingen demper for meg!
Ehm, bortsett fra samboeren min da. Og det er kanskje greit at han holder meg nede på jorden.

Meeen, når vi får oss det store buret, så er det sikkert ikke så vanskelig å overtale han allikevel :nottelling:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: GMR

Post by Vitania »

Samboeren min er like infisert av GMR som meg, så jeg er glad vi har den rotten. Vi har vel plass til 10-12 stk.. :crazy:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: GMR

Post by Niana »

Samboeren min er så ordentlig av seg. Han er skeptisk til flere rotter fordi vi egentlig ikke har lov å ha dyr her vi bor (for sent allerede det da, hehe) og fordi det er visst myyye vanskeligere å finne ett nytt sted å bo til sommeren om vi har 4 rotter isteden for 2. Kan forstå han om vi i verste fall må gi bort rottene for å finne et nytt sted, men det har jeg ikke lyst til :/ Da flytter jeg heller tilbake til mamma igjen, surt som det blir D:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: GMR

Post by WillyWonka »

tror det der er noe som går :P Har 6 rotter nå, men det er for mye for meg. Så det er min grense.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Post Reply