hemmelig venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg har forsatt ikke fått og jeg har etterlyst min på posten i går, men siden det ikke var avsender kunne de bare sende etterlysning og ikke noe annet.
Dama jeg pratet med var foresten utrolig sur og hadde 10 spørsmål med meg om hvorfor den ikke hadde avsender, så fikk jeg litt små gretten beskjed om at avseder var jo viktig og at slik skulle være på alt man sendet med posten.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Jeg er veldig med på en runde til :cheesy:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

jeg må melde pass denne runden. jeg har havnet på krykker så jeg har ikke muligheten til så veldig mye. selv om jeg gjeren vile blitt med en runde til.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: hemmelig venn

Post by sanca »

Jeg blir gjerne med på en runde til etter jul, men akkurat nå i desember har jeg mer enn nok gaver å ordne :cheerful:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

hva med å lage en ny vri? julegaverunden? vi får på samme måte som hemmelig venn utdelt noen vi skal sende en julegave til, den må under treet. og så kan vi vise hva vi fikk?

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

wollf wrote:hva med å lage en ny vri? julegaverunden? vi får på samme måte som hemmelig venn utdelt noen vi skal sende en julegave til, den må under treet. og så kan vi vise hva vi fikk?
Jeg blir gjerne med på det.
:cheer:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Jeg har fått min pakke! Og den var helt fantastisk, sjokolade til meg, hengekøyer, en kjempefin strikket koseseng pluss masser av godis! Jeg skal legge ut bilde av det når jeg kommer hjem fra Bergen :grin: Tusen tusen takk Anikken, den var suuper!

Søstrene Halvorsen, har du fremdeles ikke mottatt noen pakke? Jeg er skikkelig sinna på posten nå :(
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Jeg har fått min pakke! Og den var helt fantastisk, sjokolade til meg, hengekøyer, en kjempefin strikket koseseng pluss masser av godis! Jeg skal legge ut bilde av det når jeg kommer hjem fra Bergen :grin: Tusen tusen takk Anikken, den var suuper!

åååh nå ble jeg glad!! :grin:
Fint at du likte gaven!! Jeg har vert supernervøs for at det ikke skulle falle i smak!
Håper tottene dine trives i hengekøyene og senga :kisses:
Kvaliteten er nå så som så siden jeg måtte sy for hånd da :nottelling:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Jeg er skikkelig imponet over den kosesenga! Har du strikket den selv? Den er så fin at jeg tror det blir en sånn "ta bilde av rottebabyer" seng :nottelling: Mine hadde fordøyd den på en halv dag :suspicious: Sjokoladen sparte jeg og spiste på toget på vei til bergen.. For å ha litt trøstemat :peewaggle:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

Tusen takk for skryt!! Har strikket den selv ja :cheer: :peewaggle:
Skulle egentli bli en slags sovepose men så bretta jeg ned kantene, sydde de fast med noe fleece i bunn også ble det en hengeseng :happy: hehe!
Måtte jo lage en til jentene mine i rosa med hodeskalle-fleece også :nottelling:
Jeg tenkte at nøytrale farger var bra til deg da, for da kan du velge om du vil bruke de til gutta eller jentene dine :grin:
Fint at sjokkisen ble fortært :wink: de har nemlig ikke godt av å ligge for lenge å bli ignorert, da blir de sur :nottelling: :crazy:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Åh, ta bilde så vi får se Tora :cheesy:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Jepp skal legge ut bilde når jeg kommer hjem :grin: Jeg var super super fornøyd!
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Jepp skal legge ut bilde når jeg kommer hjem :grin: Jeg var super super fornøyd!

* Liker * :nottelling:

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Har alle som skulle få pakke fått?
:cheer:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Jeg tror ikke min pakke har kommet frem :oops: Jeg har iallefall ikke fått beskjed om det..
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Post Reply