hemmelig venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Jeg er litt lei meg, gaven jeg sendte for en uke siden er ikke kommet fram ser det ut som, tydlig at noe ikke stemmer. :trist:
Skal gå til byen på posten i morgen å etterlyse den, det er ikke sporing på den så jeg vet ikke hva de kan finne ut.
Dette synes jeg er veldig leit. :trist:
Jeg har aldri før vert ute for at pakker kommer bort i posten.

Får vel belage meg på å sende en ny pakke.

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Er det noen som har fått gave men som ikke har sagt i fra?

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

Jeg venter også enda på at min skal være kommet fram, håper den ikke er borte for jeg ble så fornøyd :sadpace:
Har heller ikke fått min pakke, men den er vel dær ute og prøver så godt den kan å komme seg hit :grin:

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg vet at min kom frem, men jeg venter enda på og mota gave. Syns posten er utrolig treg
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Blir dette aktuelt flere ganger kommer jeg til å sende med sporing for dette er ikke så kjekt, det får heller koste litt mer i porto.

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Vitania »

Vi burde kanskje også ha en adr man kunne skrive på som avsender.

Det er ikke noe kjekt nei. :sorry:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: hemmelig venn

Post by sanca »

Uff, får bare håpe pakkene er litt treige, og at ingen blir borte :sadpace: Pakka jeg sendte brukte faktisk bare en virkedag på å krysse en bra drøy strekning! Postens gang er underlig :nottelling: Hvis det blir en ny runde bør vi ha noe å skrive som avsender, det kan jo f eks være den som administrerer, hvis det er ok for den personen...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

eller bare en av oss. om det er 10 pakker med mitt navn på har det ikke noe å si.

betalte nesten 100 i porto for det lille jeg sendte:( kjøpte konvolutt og sånn på posten, lure meg

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

Jeg brukte en smartpost eske med sporing og har funnet ut at pakken er å svirrer i oslo for øyeblikket :nottelling:
Har foresten fått hentelapp nå på en pakke ;) er pondusfrimerker på så regner med at det er fra min hemmelige venn :grin: skal hente den i morgen! :peewaggle: iiih!!!! Gleder meg!! :rofl:

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Vitania »

Jeg kjøpte konvolutt på clas ohlson. Der koster de bare 13 kr for en stor, tror jeg. :cheer:
Men portoen var jo nermere 100 lappen, uansett. Jeg hadde tenkt å ta smartpost jeg også, men så fant jeg de på clas ohlson. Tror det hadde lønnet seg med smartpost.
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

sanca wrote:Uff, får bare håpe pakkene er litt treige, og at ingen blir borte :sadpace: Pakka jeg sendte brukte faktisk bare en virkedag på å krysse en bra drøy strekning! Postens gang er underlig :nottelling: Hvis det blir en ny runde bør vi ha noe å skrive som avsender, det kan jo f eks være den som administrerer, hvis det er ok for den personen...
Jeg sendte pakken forrige fredag som A-post og de sa det skulle ta en eller maks to dager før den var framme.

Vollf: Det hadde vært flott hvis vi kunne brukt en avsender for da kan vi sende med sporing, noe å tenke på hvis vi skal ha det flere ganger.
Håper det blir flere ganger for det er veldig gøy.
:cheer:

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Sanca:
Jeg har grublet lenge og lurer på om jeg fikk min pakke av deg?
:nottelling:

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

anni wrote: Håper det blir flere ganger for det er veldig gøy.
:cheer:

Helt enig!!! Synes dette har vert utrolig koselig og kjempespennende!
Aldri i verden at vi hadde fått til noe slikt som dette på Ilderforumet :nottelling:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

jeg er så lur :peewaggle:

anni

Re: hemmelig venn

Post by anni »

Anniken wrote:
anni wrote: Håper det blir flere ganger for det er veldig gøy.
:cheer:

Helt enig!!! Synes dette har vert utrolig koselig og kjempespennende!
Aldri i verden at vi hadde fått til noe slikt som dette på Ilderforumet :nottelling:
Får håpe det ikke blir så lenge til neste gang.
:cheer:

Post Reply