NTF rottefest 2011

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NTF rottefest 2011

Post by wollf »

gemyttet

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NTF rottefest 2011

Post by wollf »

og den linken er jo også en person

det går jo å tilpasse en utstilling for gøy, og ikke for å age noe alvor ut av det. men som et morsomt innslag

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: NTF rottefest 2011

Post by Matmor »

Jeg vet du ikke liker å lese svensk, Wollf, men hvorfor skulle jeg henvise til noe som omhandlet "standard-bedømming" når jeg snakket om "pet"? Det er heller ikke bare én person som har kommentert hvor viktig ren pels og hale, samt (sett fra rottas vinkel) ubetydelige skjønnhetsfeil er i pet-klassen. Råttsällskapet har faktisk skrevet om det selv på hjemmesidenen som omhandler pet-bedømming.

Tror du virkelig at en utstilling hvor jeg er dommer og er med på å tilpasse poengberegningen ikke kommer til å vektegge gemytt :lolear: Vi kommer selvsagt til å ivareta gemytt så godt det lar seg gjøre i en utstillingssituasjon - du vet jeg mener man ikke egentlig kan si noe om gemytt før man ser hvordan de oppfører seg i flokk og under introduksjon.

Vi håper at de som kommer på utstillingen kommer til å oppfatte det som en både trivelig og nyttig opplevelse :cheer: Det vil komme mer informasjon etterhvert, om hvordan melde seg på, og hvordan ting foregår. Men jeg kan love deg at vi vil ivareta det at utstillingen skal ha fokus på gode kjælerotter :wink:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: NTF rottefest 2011

Post by wollf »

skal vi ha utstilling?

jeg er selv imot utstillinger som de har i andre land. men tror ikke det kommer tydelig nok frem at det kunne vært et søtt lite innslag for de yngre og sikkert for flere å vise frem koserotta si og kanskje kunne vinne en liten pris for at du har en fin koseklump...

er helt enig i at det er for drøyt å holde på slik de driver i den linken du sendte meg. beklager at jeg bare skummlese den i går. kl var temmelig mye såikke så lett å få med seg alt da:P

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: NTF rottefest 2011

Post by tantepose »

Rottetreff-komiteen er nok i full sving med å planlegge. :wink: Vi gleder oss til de legger ut resultatet på forum så vi alle får se,og i mellomtiden smører vi oss med tålmodighetskrem,husk høy faktor! :cheeeers:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Post Reply