Skravletråden

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Tonje Lenore
Gammelrotte

Re: Skravletråden

Post by Tonje Lenore »

så braaa, tonje er suuuper flink! :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne

Post by Siv M »

Tonje Lenore wrote:så braaa, tonje er suuuper flink! :cheerful:
Ja jeg er veldig lettet :cheerful: da kan jeg snart få jentene hjem igjen som har vert på ferie i stedet for å få seg nytt hjem :sarcastic:

BlackNenne
Stjeler søppel

Post by BlackNenne »

Jeg tror nok også at rotter og mus som går til slangefor blir slått ihjel, eller avlivet på en måte som ikke innebærer medikamenter av noe slag hvertfall.. :sadpace:

Men det er vel som det blir nevnt her, at enkelte typer slanger ikke vil ha død mat. Og som Marlen sier så utsetter jo idioter slangene for postensielle skader når rotta selvfølgelig forsvarer seg...
Syns det er bare er fint at slanger er ulovlige, men kunne godt å åpnet for enkelte typer reptiler. F.eks små øgler og eksotiske frosker, disse spiser jo insekter.
Og det er lettere å lage et greit kunstig habitat med litt størrelse på til et lite dyr, kontra det man kan klare å få til for en diger slange.

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

de blir nok ikke kakket. hadde de bare vært så heldige ;)
enig med reptiler som spiser insekter og grønnt.
men kan ikke vi holde slike morsomme lange diskusjoner i en egen tråd. blir så rot med slanger og svulster

Sandratravolta
Betarotte

Post by Sandratravolta »

Herriguuud, dere skulle sett lille Dharma-frøkna i buret med jentene og Fiver. Hun hopper oppå Fiver og steller og herjer med han, og spurter avgårde.. Lille fisen..
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Nå har jeg og Pac-Man blitt studenter, og det viser seg at jeg er fryktelig mye mer interessant når jeg har litt innabords enn når jeg er edru :blrp:
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Sandratravolta
Betarotte

Post by Sandratravolta »

merker han når du drikker???
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Eru
Bygger bol

Post by Eru »

Hihi, han syns sikkert du er fryktelig morsom ;)
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

rottegal
Alfatryne

Post by rottegal »

Sandratravolta wrote:merker han når du drikker???
Nå drikker jeg ikke sånn overvettes mye, men jeg tror det er en kombinasjon av at jeg har vært borte en stund (og da er det helt stille i leiligheten) og at jeg lukter annerledes (sminke og sikkert litt alkohol). Jeg setter meg alltid med han før jeg legger meg, så han skal få litt utetid dersom jeg har vært borte hele dagen. Og da sitter han helst oppå meg (napper litt i øyevipper, håret mitt og popper øyer) :blrp:
Eru wrote:Hihi, han syns sikkert du er fryktelig morsom ;)
Helt klart! :ratgreen: haha
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket

Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013

Milla
River avispapir

Post by Milla »

Sandratravolta wrote:Herriguuud, dere skulle sett lille Dharma-frøkna i buret med jentene og Fiver. Hun hopper oppå Fiver og steller og herjer med han, og spurter avgårde.. Lille fisen..
Haha :roflmao:
Minner om søstra, Kali. Ikke særlig redd disse småttisene. Her satt Kali seg oppå hu største og prøvde å få a til å leke med henne :p
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Sandratravolta
Betarotte

Post by Sandratravolta »

Rampeunger! Vi "mista" Dharma i går, hun var i nærheten hele tiden og da vi skulle sette de inn i buret var hu plutselig borte. Vi endevendte hele leiligheta, sofaen, alle skap og så bak alle kommoder. Jeg gikk til og med ut med lommelykt fordi jeg ble redd for at hu kanskje hadde smettet ut gjennom et vindu som sto på gløtt.. Men fant hu nå under en kommode som det egentlig ikke går an å gå under - men som har skuffer, så tok ut den nederste skuffen fordi jeg hørte gnaging og der var hu gitt..
rotteslottet.blogspot.no

Milla
River avispapir

Post by Milla »

Haha, lille luringen!!
Her holder jeg de små i sofaen til de har lært ordet nei, og at de kommer når jeg roper. Heldigvis så er ikke Kali redd for no, og kommer som regel om jeg snakker litt godprat med henne.
Samboer klarte å miste henne, så forsvant hun under buret, og bak dit kommer ikke jeg til. Litt godsnakking, så kom hun og satt seg i hånda :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

WillyWonka
Gammelrotte

Post by WillyWonka »

.... Jobb igjen.
Har fått eget kontor ved haukeland sykehus og sitter her og surrer med mitt. Da jeg manglere datatilganger, så har jeg tidvis liiiiitt lite å gjøre, så da sitter jeg no bare her. Skulle ha tatt med tottene mine her. Lille Blå kan kose i evigheter og min kjære Alfa Romeo er så nyskjerrig, at han trolig ville likt å få vært med å sett rundt om kring :P Men siden jeg er i tilknyttning til sykehuset, så må de bare bli hjemme.

Er mye jobb for tiden. Mye jobb, kurs og møter, meeeen no e det snart helg. Litt Røde Kors aktiviteter må til og annet stuff.. men masse soving!

Har tatt med meg nesten alle play station spillene mine i dag da. Skal innom barneavdelingen slik at de kan dra nytte av spillene :) De støver bare ned hjemme hos meg.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

på haukland sykehus har jeg vert, broren min har logget på brannskade avdelingen der.

WillyWonka
Gammelrotte

Post by WillyWonka »

ja, jeg jobber på medisin 1 nord, nefrologsik sengepost.Jobbet der i 2 år. Akkurat nå har jeg en kombinert stilling. 50% på sengepost og 50% med å lære opp resten av sykehuset i PLO (pleie og omsorgsmeldinger elektronisk med kommunen). Men siden jeg mangler tilganger, har jeg bare tilgang til den ene avdelingen...
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Post Reply