Skravletråden

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
torasrotter
Gammelrotte

Re: Skravletråden

Post by torasrotter »

Å takk Marit det hadde vært supert! Jeg skal fortelle dere om hvordan det går :nottelling:
Ja vakre pusen min synes den sengen passet helt perfekt :kisses:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

anni

Post by anni »

God morgen rottevenner.
Lenge siden noen har skrevet i denne tråden.
Jeg tror jeg har fått skikkelig rottegalskap, har 6 rottejenter men har lyst på flere.
Lurer på hvordan dette skal ende.
:crazy:

Ha en fin dag.
:cheer:

Niana
Alfatryne
Kjønn: Kvinne

Post by Niana »

God morgen. Jeg har også lyst på flere rotter, anni, men jeg har bare to fra før da, hehe.

Aaah, ingenting er som å bli forfrisket av en deilig kopp iskaffe... som blir sølt utover hele gulvet, hylla og sofaen, og utover hele Pippin. Smarte rottegutten min, ja.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

sanca
Alfatryne

Post by sanca »

Uceninde wrote:Aaah, ingenting er som å bli forfrisket av en deilig kopp iskaffe... som blir sølt utover hele gulvet, hylla og sofaen, og utover hele Pippin. Smarte rottegutten min, ja.
I grunnen godt det var iskaffe, da! :wink:

Jeg sitter her og synes litt synd på meg selv akkurat nå, rottehale pisket inn i øyet er vondt! Au!!!
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Søstrene Halvorsen
Klatrer på møblene

Post by Søstrene Halvorsen »

god morgen alle sammen. Sånn borsett fra skole og slikt vanelig ting har jeg startet morgen med en tur til dyrlegen med den ene jenta mi.
her er det brutal kjælighet som er mellom min to søster, såpass brutalt at hun ene har mistet litt pels og blitt litt sår så nå skla vi rense og kose mest mulig. det så jo mer alvorlig ut enn det var.

Men rottegalskap tror jeg alle som har rotte har på en måte. bare det og ha disse forkelige personligheten i hus hoss rotta får enn jo til og ville bli kejnt med alle rotter.
jeg driver selv og skal planlegge to ny gutter i hus da jeg vet at jeg kansje ikke har så lenge igjen på noenav de fem jeg har, men det er jo noen små ting som må til.
Men jeg har forelsket meg helt i den helt lysebrune fargen på rotten ( husker ikke hva den heter) og har så lyst på minst en med den fargen, men farge dete r jo ikke viktig da hovedsaken er at jeg og de nye finner tonen sammen og at dem går inn i den flokken jeg har.
Nei nå er det kaffe og litt husarbeid.
dere får ha en god dag.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Niana
Alfatryne

Post by Niana »

sanca wrote:
Uceninde wrote:Aaah, ingenting er som å bli forfrisket av en deilig kopp iskaffe... som blir sølt utover hele gulvet, hylla og sofaen, og utover hele Pippin. Smarte rottegutten min, ja.
I grunnen godt det var iskaffe, da! :wink:
Hehe, ja. Jeg hadde nok ikke latt han være borti om det var varm kaffe. Jeg snudde hodet et øyeblikk mens han gikk på hylla, og på et blunk hadde han tippet koppen.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Tonje Lenore
Gammelrotte

Post by Tonje Lenore »

Hehe, tror nok mange har lyst på flere etter hvert som de ser hvor fantastisk rotter er! :cheerful:

Snart skal jeg på jobb men først blir det litt mat og burvask!
Ha en suuuuper dag alle sammen :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Post by utmeldt »

torasrotter wrote:Forresten Anikke: Den søte senga du hadde strikket ble stjålet av noen andre før rottene i det hele tatt fikk prøvd den :nottelling: : Image
HAHAHA! :rofl: Så søtt og morsomt! :nottelling: :kisses:
Genial katt du har. Den ga meg en idè , kansje jeg skulle laget en megasvær slik seng til Heike gutten :wink:

WillyWonka
Gammelrotte

Post by WillyWonka »

hehehe. ser virkelig ut som at katten var fornøyd med sengen :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Lyngrottene
Alfatryne

Post by Lyngrottene »

Synes det er så morro og titte inn til tottene, spessielt når jentene er ute, på rotterommet, for når de ser meg, kommer de bort til "døra" (bare en pappplate som dekker inn-/utgangen så jeg ser de) og hopper og spretter alt de orker for og komme ut/på meg :D Spessielt Kiwi, Tira og Mocca :lovey: :lovey: :lovey: Men de rekker jo ikke opp til kanten :crazybonk:
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Vitania
Betarotte

Post by Vitania »

Aaw. Så koselig!
Her har vi buret i stua og når vi kommer inn om morgenen blir vi alltid møtt av små snuter som prøver å komme ut gjennom sprinkelene. Åpner vi døren blir vi overfalt. Alltid like koselig. :kisses:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Lyngrottene
Alfatryne

Post by Lyngrottene »

Hadde buret i stua vi også, men jeg hadde liksom utstyr etc til de overalt, så endte med og innvandere gjesterommet :p Så nå står dobbeltsenga halveis på høykant (hjemmelaget sofa? :p ) så vi koser oss som bare det der inne :D Så nå har jeg plass til ett bur til, så nå er jeg snart fornøyd :D Så her om dagen satt vi der inne og så på "Biler" sammen :D
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

anni

Post by anni »

Jeg har også buret i stuen. Alltid like koselig å gå inn dit om morgenen, de dytter hverandre for å være først i køen når jeg åpner burdøren.
Rotter er fantastiske dyr. :kisses:

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

mine ligger på skift å¨burhjørnet mot sofaen, en holder vakt om gangen. du vet aldri når a mor går forbi med mat. (jeg må forbi buret for å komme inn til kjøkkenet)

og så må jeg bare si at det var så morro å få besøk av willywonka i går, fee lå i fanget hennes og koste i nesten en time, og så var det ørn sin tur, tok litt mer tid før hun roet seg, men etter en stund slo hun også seg til ro i armkroken

Marit Fosen
Alfatryne

Post by Marit Fosen »

anni wrote:God morgen rottevenner.
Lenge siden noen har skrevet i denne tråden.
Jeg tror jeg har fått skikkelig rottegalskap, har 6 rottejenter men har lyst på flere.
Lurer på hvordan dette skal ende.
:crazy:

Ha en fin dag.
:cheer:
Du er angrepet av GMR-viruset, sjekk om det finnes vaksine :grin:
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Post Reply