blir nødt å omplassere guttene mine (trondheim/molde)

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Locked
2po
Stjeler mat

blir nødt å omplassere guttene mine (trondheim/molde)

Post by 2po »

Jeg blir desverre nødt å omplassere guttene mine, 2 black hooded på ca 7 mnd. Jeg flytta inn i et kollektiv med 4 andre jeg ikke kjente fra før for litt sia nå og der ble ikke rottene akkurat mottatt med glede og begeistring. Det er heller ikke noen plass jeg kan ha de løse og hvor de kan være litt frie osv siden enkelte av de får helt duppedilla bare jeg nevner dem.. I tillegg er det helt SINNSYKT varmt her når det er varmt ute og det er seriøst ikke noe sted her som blir kjølig og jeg ser at de siste dagene nå med varme gjør dem skikkelig slappe og de bare ligger der og er.. slapp. De har det ikke noe bra...

Vær så snill, kan noen gi dem et bedre hjem? De har det ikke bra her... :( :(

I neste uke, 10.juli, kjører jeg nedover til molde fra Trondheim, kan levere dem på den strekningen nedover hvis det skulle være noen der som kan ta imot dem da. Ellers blir jeg i molde til 20.Juli. Opp til trondheim igjen etter det.

2po
Stjeler mat

Post by 2po »

Ingen som kan eller ingen som veit om noen som kunne tatt imot dem? Hjelp rottene mine :(

nelly
Stjeler mat

Post by nelly »

Så dumt da...teite folk som ikke liker rotter! Kanskje du kan konvertere dem? :D Skulle gjerne tatt dem, men jeg tror ikke samboeren min vil la meg ha flere...og så bor jeg litt langt unna. Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at viss du ikke har vært innom " the dapperrat" ennå, så ligger det noen fine tips der til hvordan en kan kjøle ned varme rotter:)

http://www.dapper.com.au/articles.htm#cool

Hilsen Nelly, Speedy og Petrus "the pitbull":)

2po
Stjeler mat

Post by 2po »

De har fått nytt hjem, bare å stenge tråden. :)

Locked