hvordan frakter man rotter fra danmark til norge?

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Sjobeng
Klatrer på møblene
Posts: 556
Joined: 10 Jun 2004, 14:21
Location: Jæren
Contact:

Post by Sjobeng »

Renathe wrote:har du noe erfaring med dominante/aggressive hanner,sjobeng?
tenker på det med noa.(introduksjoner-biting versus aggressivitet?)
jeg føler at jeg har litt dårlig tid (dårlig utsikter) med tanke på at helmet kommer om ikke lenge..
beklager, har bare vært borti aggresjon mot mennesker, ikke andre rotter.. men helmet må jo i karantene når han kommer, så det du kunne gjøre (noen rett meg hvis dere syns det er en dum ide) er å ha noa i karantene før han kommer og så prøve og introdusere dem for hverandre iløpet av helmets karantene? men det kan jo bli vanskelig da helmet ikke bør være i karantene samme sted som dine andre rotter og du jo bør følge grundig nøye med og bruke en del tid på introduksjonen. sånn høres det hvertfall ut på noa.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Sjobeng, jeg synes dette er eb god ide.
Noa er nok en redd liten sak egentlig og det er absolutt forøket verd å introdusere han med en yngre rotte.
Hvis det går bra og Noa lærer seg å være sammen med HElmet, vil det etter all sannsyneligeht bli enklere å få koblet alle 4 til slutt.
Hadde helt sikkert prøvd det selv også.!
Nå kan man jo være uheldig og ende opp i at det heller ikke går, men jeg synes det høres ut som om det er forsøket verd i og med at Noa er så ung.
mvh Julie

Renathe

Post by Renathe »

det var en god idè!
så vittig å lese hva vi skriver om helmet.han er ikke i magen til mammaen sin enda engang :lol:

Locked