2 gutter (5 måneder) trenger nytt hjem (Ullensaker)

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
HannaTornqvist
Pinky
Posts: 2
Joined: 01 May 2022, 11:26

2 gutter (5 måneder) trenger nytt hjem (Ullensaker)

Post by HannaTornqvist »

Hei

Vi har 2 små søte gutter som en vant til både små barn og voksne. Jobbsituasjonen er forandret å nå får de alt for lite oppmerksomhet og nesten ingen utetid.

Vi håper på å finne en ny familie til Oscar og Cookie raskest mulig.

De er snille og liker når man snakker og koser med de. Cookie er veldig nysgjerrig å leker gjerne i sofaen når vi sitter der. Oscar er litt sjenert så han gjemmer seg raskt hvis man prøver å ta på ham. Vi har ikke trent de så mye som vi burde. Men de biter ikke og både to kommer frem når man snakker med de å gir de mat.

Jeg kan sende bilder hvis dette er av interesse.
Hilsen Hanna

HannaTornqvist
Pinky
Posts: 2
Joined: 01 May 2022, 11:26

Re: 2 gutter (5 måneder) trenger nytt hjem (Ullensaker)

Post by HannaTornqvist »

HannaTornqvist wrote:
01 May 2022, 11:39
Hei

Vi har 2 små søte gutter som en vant til både små barn og voksne. Jobbsituasjonen er forandret å nå får de alt for lite oppmerksomhet og nesten ingen utetid.

Vi håper på å finne en ny familie til Oscar og Cookie raskest mulig.

De er snille og liker når man snakker og koser med de. Cookie er veldig nysgjerrig å leker gjerne i sofaen når vi sitter der. Oscar er litt sjenert så han gjemmer seg raskt hvis man prøver å ta på ham. Vi har ikke trent de så mye som vi burde. Men de biter ikke og både to kommer frem når man snakker med de å gir de mat.

Vi bor på Jessheim og jeg kan kjøre/levere de hvis det ikke er lenger bort enn 1,5 times kjøretid. Det følger med reisebur, en graveboks de er veldig glad i, hengekøye, vannflasker og matskål.

Disse guttene er kjøpt fra Buddy Metro rett etter karantenen på 2 uker. Så vi fikk de når de var ca 7 uker gamle, første uka i februar 2022. De sa de kom fra Sverige.

Jeg vet at mange av dere her veldig negative til kjøp fra dyrebutikk. Vi kjente ikke til problemstillingen når vi kjøpe de. Men de er kjempefine og friske.

De er ikke kastrert men de er gode venner. Lekekrangler inn imellom. Men tror det beror på at de ikke har fått være ute å leke på en stund.

Jeg håper virkelig at Oscar og Cookie kan få seg en ny familie snart.

Jeg kan sende bilder hvis dette er av interesse. Ellers har vi lagt ut en annonse på finn der dere kan se bilder.
Hilsen Hanna

Post Reply