En rottejente ønskes kjøpt - helst rotteunge

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Lasse87
Pinky

En rottejente ønskes kjøpt - helst rotteunge

Post by Lasse87 »

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe en rotte, helst hunnkjønn da jeg har en rotte idag som trenger en ny venn.
Rotten(Frøya) jeg har idag er 1 år og 4 måneder.

Noen som kan hjelpe meg her? Håper å finne noe på vestlandet slik at jeg ikke trenger å reise så langt.
Bor selv i Bergen så hvis det er noen i Bergen som har rotter gi meg en lyd.

Skal til Geilo neste helg også så hvis noen kjenner noen der som driver med oppdrett send meg gjerne en melding.

wollf
Gammelrotte

Re: En rottejente ønskes kjøpt - helst rotteunge

Post by wollf »

Hør med Troya

Lasse87
Pinky

Post by Lasse87 »

Takk for svar. Alle i kullet var dessverre reservert :/
Får fortsette å lete.

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

jo men hun venter jo flere kull. er lurt å følge med på kommende kull eller fødte kull på forumet for å være tidlige ute.
bare ikke kjøp unger på midtun zoo

Lasse87
Pinky

Post by Lasse87 »

ok :) takk for info. Skal høre med han/henne :)
Har ikke vært på Midtun Zoo enda men takk for tips.

Fått tilbudet om å importere fra Sverige i noen dyrebutikker men ikke noe de anbefalte.
Har ikke lyst å vente alt for lenge da jeg ikke vil at Frøya skal bo alene alt for lenge.

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

sa IKKEkjøp på midtun om du ikke vil ha en vetrinærregning

Lasse87
Pinky

Post by Lasse87 »

Skjønte jo det da :P
Sikkert litt dårlig formulert setning av meg.

FlotteRotte
Pinky

Post by FlotteRotte »

Hallo :)
Jeg har en jenteunge hjemme nå som ser etter ett hjem :) Jeg tok henne med fra en dyrebutikk da hun virket syk og ikke kunne selges. Hun har et lite og et stort øye. Nå har jeg hatt henne hjemme siden midt november en gang og hun er bare herlig :) Grunnen til at hun ikke kan selges i butikken er at hun var/er veldig slapp og satt å sturte litt (+øye (som ikke er farlig men som ser litt "rart" ut)). Det gjør hun forsåvidt hjemme i buret også MEN når jeg har henne sammen med min (under NØYE oppsyn da min er en gammel mann på over tre år) da er hun så ivrig og sosial. Løper rundt og leker og herjer! Jeg har også hatt henne først i et ett etasjes bur men da kjeder hun seg lett. Hadde henne litt i et to etasjes bur og da var hun i sitt ess! Jeg har hatt de en del sammen og hun er så sosial og flink. En gang klatret hun og "falt" oppå min og da begynte de og sloss/krangle litt. Jeg var litt bekymret for henne fordi hun var jo veldig liten da og min virket så stor i forhold men jeg ønsket å la de ordnet litt opp selv. Men hun la han i bakken og var ikke noe redd :) En helt herlig jente!! Hadde en som skulle ha henne men hun virket ikke helt seriøs og jeg ønsker at hun skal komme til en som kan ha henne i stort bur og sammen med en eller flere andre rotter. Mine kan ikke bo sammen da han jeg har er gutt og jeg har dessverre ikke mulighet til å ha flere rotter etter han akkurat nå da jeg skal til USA og studere når jeg ikke har min lenger. Kontakt meg gjerne for mer info og/eller bilder! Milie :)

malap
Betarotte
Kjønn: Kvinne

Post by malap »

Sjekk finn og "Rotteannonser" på facebook.
Malena

Post Reply