To hunnrotter trenger nytt hjem

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
lynx
Pinky

To hunnrotter trenger nytt hjem

Post by lynx »

Jeg ser meg nødt til å adoptere bort rottene mine grunnet flytting og ikke nok tid til å være sammen med de.
Trixie Belle har vært hos meg i ca 2 måndter. Jeg adopterte henne av noen som kjøpte henne i en dyrebutikk, men ble allergisk. Hun er ca. 9 måndter gammel. Hun er veldig spretten og nysgjerrig, men også veldig nervøs. Da hun kom til meg var hun helt vill og umulig å håndtere, men nå er hun ganske håndvant og kontaktsøkende, man må bare være veldig rolig og tålmodig. Hun er husky.
Tistel er 2 år gammel og en skikkelig kosegris. Jeg fikk henne fra matmor fra Britiske Byer kullet. Selv om hun er gammel er hun fortsatt aktiv og har ingen problemer med bakbeina så vidt jeg har merket. Hun er veldig rolig og kosete og har alltid kommet godt overens med andre rotter hun har blitt introdusert til.

Jeg er uendelig glad i rottene og vil at de skal komme til et godt hjem hos noen som har mer kapasitet enn meg. De har begge blitt introdusert til andre rotter før og har aldri hatt noen store konflikter.
Jeg bor i Oslo, men har mulighet til å kjøre 1.5 time unna for levering.
Send en PM hvis noen vil prate nærmere med meg om dette!

Matmor
Gammelrotte

Re: To hunnrotter trenger nytt hjem

Post by Matmor »

Tistel er selvsagt alltid velkommen tilbake hit for å bo sammen med søsteren sin (og en del andre...) Dessverre har jeg ikke mulighet til å ta venninnen hennes også.

Post Reply