3 jenter omplasseres

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Lyngrottene
Alfatryne

3 jenter omplasseres

Post by Lyngrottene »

Hei. Jeg har 3 rottejenter som jeg vurderer og omplassere. De er aktive og nysgjerrige, men ikke så intressert i kos.
De er født i November og oktober 2011, så snart 1,5år gamle.
2 av de er ifra Danmark, og ei ifra mitt Kaffe kull.
Grunnen til omplassering, er for at jeg tror de vil få det bedre hos noen som har mere tid til de enn det jeg har. Per idag så jobber jeg mye, og mannen min intresserer seg ikke for de små, så tiden strekker ikke til desverre.
Følger med en mattønne, transport bur, noe mat og godis, og vannflaske/matskåler.
Hvis det er noen interesse, så send meg en mail, så skal jeg få ordnet noen bilder også, eller så ser du/dere bilder av de på hjemmesiden min.
Dette er ikke noe som jeg akutt har tenkt på, men med lang vurdering.

Kan frakte innen Østfold, holde til i Moss/Rygge.
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

wollf
Gammelrotte

Re: 3 jenter omplasseres

Post by wollf »

En søndag?

sanca
Alfatryne
Kjønn: Kvinne

Post by sanca »

wollf wrote:En søndag?
???
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

interesant. denne skulle på festplassen. note to self: ikke skriv på ntf fra mobil rett etter jeg har åpnet øynene

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

wollf wrote:interesant. denne skulle på festplassen. note to self: ikke skriv på ntf fra mobil rett etter jeg har åpnet øynene
:lolface:

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Lyngrottene wrote:Hei. Jeg har 3 rottejenter som jeg vurderer og omplassere. De er aktive og nysgjerrige, men ikke så intressert i kos.
De er født i November og oktober 2011, så snart 1,5år gamle.
2 av de er ifra Danmark, og ei ifra mitt Kaffe kull.
Grunnen til omplassering, er for at jeg tror de vil få det bedre hos noen som har mere tid til de enn det jeg har. Per idag så jobber jeg mye, og mannen min intresserer seg ikke for de små, så tiden strekker ikke til desverre.
Følger med en mattønne, transport bur, noe mat og godis, og vannflaske/matskåler.
Hvis det er noen interesse, så send meg en mail, så skal jeg få ordnet noen bilder også, eller så ser du/dere bilder av de på hjemmesiden min.
Dette er ikke noe som jeg akutt har tenkt på, men med lang vurdering.

Kan frakte innen Østfold, holde til i Moss/Rygge.
så trist å høre, du skal vite at du ikke er alene om å ha alene ansvar for rottene, jeg har selv en mann som ikke bryr seg om mine 4 jenter jeg har her, å synes det er både tungt å trist mange ganger å være alene om ansvaret , håper du finner ett godt hjem til jentene dine :smile:

Post Reply