vurderer å selge/gi bort mine sønns rotter
Moderator: Moderatorer
Re: vurderer å selge/gi bort mine sønns rotter
Nei, det blir ikke til å skille de.Ble veldig stressa fordi jeg trodde de måtte bo hver for seg.
Men nå som det er oppklart så blir alle tre her.
Kanskje jeg forsøker igjen her ved senere annledning.
Guttungen har gitt opp men ikke jeg så jeg får prøve så godt jeg kan å gi dem det jeg har♡
Men nå som det er oppklart så blir alle tre her.
Kanskje jeg forsøker igjen her ved senere annledning.
Guttungen har gitt opp men ikke jeg så jeg får prøve så godt jeg kan å gi dem det jeg har♡
Så bra! :cheerful: Og her inne er du sammen med mange som gjerne vil hjelpe og støtte når det er noe. 
Dette er ett flott forum med flotte mennesker♡
Tusen hjertelig takk for gode hjelp og gode råd
Tusen hjertelig takk for gode hjelp og gode råd

:boing: bare hyggelig , det beste forumet synes jeg :cheer:
Da var "lollo" gått bort og hennes 2 bur venninder trenger nytt hjem.Noen intresserte?
Kan sende mail med bilder eventuelt ved interesse.
De må få lov til å finne ett hjem sammen da de har vært sammen hele livet og jeg vil ikke skille de.
Det haster litt da de fortsatt sitter mye alene uten noe menneskelig kontakt.Jeg har ikke mange ressursene til å drive med de,og sønnen min som da er eieren av disse tørr fortsatt ikke å ta de ut.
Kan sende mail med bilder eventuelt ved interesse.
De må få lov til å finne ett hjem sammen da de har vært sammen hele livet og jeg vil ikke skille de.
Det haster litt da de fortsatt sitter mye alene uten noe menneskelig kontakt.Jeg har ikke mange ressursene til å drive med de,og sønnen min som da er eieren av disse tørr fortsatt ikke å ta de ut.
Jeg håper du kan legge ut noen bilder av jentene, tror mange vil se disse skjønne bartene!
Jeg har dessverre bare hannrotter så jeg kan ikke være behjelpelig, men du finner nok et godt hjem til de her inne etterhvert!
Ønsker deg lykke til
Jeg har dessverre bare hannrotter så jeg kan ikke være behjelpelig, men du finner nok et godt hjem til de her inne etterhvert!
Ønsker deg lykke til

~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~
Jeg skulle gjerne ha lagt ut bilder men jeg skjønner ikke ossen jeg gjør det :rød:
Bildene må være lastet opp på en nettside først, som f.eks photobucket eller facebook (viktig at bildet da er satt til "offentlig") også limes adressen inn her mellom [.img].[./img] (uten punktummene ^^)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Hvis du ikke får til kan du sende bildene til meg på mail evt noe annet så kan jeg legge ut for deg :cheerful:
-
- Betarotte
Jeg henter de i morgen!
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
Weee! Hurra for Sandra :kisses:
Veldig, veldig bra, Sandra! Så godt å høre at de får et nytt godt hjem! :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
-
- Betarotte
Hun ombestemte seg og beholder de selv allikevel!
rotteslottet.blogspot.no
Ok! :hmmm: Fått litt mer overskudd til dem da antakelig, ingenting som er bedre enn det! :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Oi, såpass. Bra det da, håper det går bra nå da :cheerful: