Hunnrotte / kastrat ønskes Akershus

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Locked
Pandora
Pinglerotte

Hunnrotte / kastrat ønskes Akershus

Post by Pandora »

Hei, jeg har en 1,5 år gammel rotte som nettopp har mistet sin venninne. Pandora ble litt over 3 år gammel, men i går ble hun avlivet. Nusse har bodd alene før jeg overtok henne, og hun trives ikke uten selskap. Derfor er jeg på utkikk etter en rotte som kan holde Nusse med selskap. Kan selvsagt kjøpe en ny rotte, men prøver først å se om det er en rotte som trenger et nytt hjem i Oslo - Akershus området.

Jeg har et bur på 80*50*80 cm, med mye innredning og 2 hus. Har hund og katt, buret står oppå en kommode og de andre dyra er vante med rotter, så har ikke dette vært noe problem. Rottene føler seg trygge i og på buret :)

Kan også vurdere å omplassere Nusse til noen som vil ha en venninne til sin rotte, det viktigste er at Nusse slipper å bo alene.

Jeg er voksen, har hatt rotter i flere år, men driver ikke med avl. Kun ute etter rotte til kos og selskap. Har du en hunn som har fått sine kull og trenger et nytt hjem, så er det av interesse. Eller kanskje trenger du en "forvert" for 1-2 hunnrotter?

Ta kontakt via kommentarfeltet om du har en venn til Nusse :)

Tifa
Hamstrer mat

Re: Hunnrotte / kastrat ønskes Akershus

Post by Tifa »

Sender deg PM!
Rotteløs :trist:

Pandora
Pinglerotte

Re: Hunnrotte / kastrat ønskes Akershus

Post by Pandora »

Da har Pippa flyttet inn, og Nusse har fått en venninne :)

Locked