Hunnrotte på 2 år søker voksen venninne

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Locked
Pandora
Pinglerotte

Hunnrotte på 2 år søker voksen venninne

Post by Pandora »

Pandora blir desverre alene snart, da hennes søster og venninne igjennom snart 2,5 år er syk og må avlives...

Ønsker ikke at Pandora må leve alene den tida hun har igjen, og leter derfor etter en voksen, gjerne litt eldre hunnrotte som trenger et nytt hjem.

Har et stort bur på 80*80*50cm, med mye innredning. Buret står oppå en kommode, og døra står oppe når jeg er hjemme slik at de kan løpe rundt og oppå buret også. De har også tilgang til en hylle i ei bokhylle med en CDinnsats som jeg har borret hull i, og rottene bare elsker å løpe rundt i de små rommene og lete etter mat og godbiter som jeg legger ut :)

Daglig kos og løping i sofaen hører også med.

En kastrert hannrotte kan også være av interesse.

Skal se om jeg får lagt ved bildet av bur.

Vi bor i Nannestad, og kan hente i Akershus - Oslo.

Cleo
Pinglerotte

Re: Hunnrotte på 2 år søker voksen venninne

Post by Cleo »

Jeg har en hunnrotte på 8 månter som jeg ikke kan ha lenger, grunnet flytting og att jeg da må ha et mindre bur. hun er veldig snill og gå godtt med andre rotter. :cheerful:

anni

Post by anni »

Cleo wrote:Jeg har en hunnrotte på 8 månter som jeg ikke kan ha lenger, grunnet flytting og att jeg da må ha et mindre bur. hun er veldig snill og gå godtt med andre rotter. :cheerful:
Hvor i landet er det ?

Andariel

Post by Andariel »

Jeg har 2 hunnrotter på ca 1 år som trenger nytt hjem.
Bor i Fredrikstad.
:cheerful:

Cleo
Pinglerotte

Post by Cleo »

Jeg bor i bærum :cheerful:

Tifa
Hamstrer mat

Post by Tifa »

Kunne du tenke deg to, en på 2 og en annen på 1 1/2 år? Jeg er fortvilet, for jeg må flytte veldig snart og får mest sannsynlig ikke med meg rottene. Ta kontakt om du vil vite mer.
Rotteløs :trist:

Mia.rotte
Stjeler mat

Post by Mia.rotte »

Jeg søker også etter en hunnrotte, jeg vet at rotter er sosiale dyr men jeg leter etter en som er vant til å bo alene (helst ung) Har ikke lov til å ha flere enn en sellom det ikke er noe forskjell å ha to, har et stort bur somn egentlig er til to. jeg kommer nok til å ha med meg rotten rundt hele tiden, det kan du stole på! :akt:
Håper noen har en snill og søt rotte!:)

Pandora
Pinglerotte

Post by Pandora »

Peggy er nå i rottehimmelen, og Pandora har fått en ny venninne. Hun heter Nusse, er 1 år gammel og nesten helt hvit.

Beklager seint svar, jeg glemte denne annonsen da jeg fikk Nusse bare noen dager etter at Pandora ble alene. Pandora sturet da hun var alene, og Nusse var vant med å være alene, men har sikkert savnet en rottevenn. Etter litt tilvenning i hver sitt bur er de nå kjempegode venner :o)

Locked