Rottejenter omplasseres..

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

rottevenn
Omegarotte

Re: Rottejenter omplasseres..

Post by rottevenn »

hadde du bodd nærmere så kunne jeg ha hatt dem, men jeg bor jo i hedmark :p også har jeg bare gutter :o
http://sites.google.com/site/rotthjem/
Plipp, plopp og plomma <3

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Vaska nettopp buret for .. 5 gang tror jeg det er. Hun svarte NEKTER å komme ut av buret så hun får sitte inni toppen av buret.
Det er helt umulig å få henne ut derfra og det gjør også at jeg ikke får vaska sprinklene.. Jeg blir gal her :crazy:

Hun sitter klistra oppi hjørne på buret og kommer ikke ned før bunnen er på plass og de får være i fred i en evighet..

Noen som vil adoptere mine underlige rotter? :aww:

fufa87
Pinglerotte

Post by fufa87 »

Hvor bor du?
Happiness is not a destination, but a way of life ♥

http://www.fufarottene.blogg.no/ - har to jenterotter ♥ Charlie & Bella ♥

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Sandnes i rogaland.

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

De har flytta inn i et litt mindre bur idag da de virka livredde i det gigantiske buret, når de utforska det benytta jeg sjangsen til å ta noen bilder. :grin:

Image
Balansere på matskåla.

*må linke til, for stort bilde*
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=34zzr5k&s=3
Klatre-rotte. :cheerful:

Hun svarte tok en godbit fra handa mi (som hadde hanske på) etter noen minutter idag btw! Liiiiitt fremskritt. :angel:

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Det begynner å haste.. :sob:

Chrizzie
Betarotte
Kjønn: Kvinne

Post by Chrizzie »

Du må nok bare belage deg på at det tar tid. Vær fornøyd med det fremskrittet du har klart, det er kjempe bra :cheesy: Du får nok bare tvinge de ut av buret og opp i genseren din, sengen, sofaen....det blir nok bedre etterhvert...! Hvis ikke, så håper jeg at du finner et godt og stabilt hjem til de....vær så snill og ikke gi opp...jeg syns de fortjener å få litt tid på seg.... :trist:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Jeg er direkte redd for ta dem ut av buret etter en ganske skummel episode her..

Uff, det høres veldig pysete ut. :oops:

Edit: Avliving kommer ikke til å være et alternativ forresten, så lenge se kan leve ganske greit. Et liv som for det meste er i et bur er ikke det beste, men det er bedre enn døden..?

Chrizzie
Betarotte

Post by Chrizzie »

Uff, avliving er det værste jeg vet, uansett hva slags dyr det er snakk om! Men så lenge det er til dyrets beste så er det jo humant og en ok handling!

Jeg ville beholdt rottene, selvom det da er godt mulig at det bare blir burdyr! Men hvis du ikke får fremskritt med de, så ikke gi opp å prøv å finn et godt nytt hjem til de! Tre på deg hanskene og gi de tvangskos/godis :sarcastic:
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Dette emne er jo egentlig for at jeg prøver å finne nytt hjem til dem. Mamma mener at jeg burde legge ut annonse på finn.no men om det er noen som har erfaring med rotter og kan bli et bra hjem så antar jeg at de er her, og ikke på finn. :cheerful:

Chrizzie
Betarotte

Post by Chrizzie »

Det har du rett i =)

Synd jeg har bare gutter.....8 stk....til å bli gal av =P Ellers skulle jeg prøvd å temme småjentene dine :happy:
Coel<3

Woodgirl
River avispapir

Post by Woodgirl »

Hvis du kjøpte jentene io en dyrebutikk når de var fem seks uker gamle, opplevde at de biter deg til blods første uka du har dem er vel det lureste å gå tilbake til dyrebutikken å fortelle dem at jentene de har solgt deg er,utifra hva du skriver, ekstremt aggressive. De burde da ta dem tilbake. Du la jo ut denne annonsen for omplassering når de bare var ca.syv uker og allerede da kunne du ikke håndtere dem uten hanske. :sjokkert:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Jeg er redd for at de kommer til å avlive rottene i dyrebutikken. :trist:

Tiannina
Stjeler søppel

Post by Tiannina »

Hvis du leverer tilbake til dyrebutikk blir de nok bare avlivet ja.. :/
Tina og englehalene :rottehode:

R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry

Nochan
Sofaspiser

Post by Nochan »

Nettopp derfor jeg velger å beholde dem så lenge som mulig, jeg vil ikke sende dem i døden.

Foreldrene mine vil avlive dem, det er derfor det haster litt for vi krangler om det omtrent hver dag.. :oops:

Post Reply