Hengekøyer
Moderator: Moderatorer
Re: Hengekøyer
kom på noe, skal du ta med køyer på rottefesten?
Rottefest?:O Hvor, når, hva? Link?
hei. selger du forsatt alle i en pakke? samme hva slags farge det er 

-
- Alfatryne
Jeg selger masse hengekøyer ja :cheeeers: bare å sende en PM med bestilling om hvor mange og hvilke type du skal ha til meg!
Aurora
-
- Alfatryne
Bare en liten notis om at det blir veldig mange fine køyer å kjøpe på rottetreffet
Har sydd hele helgen!
Og Marlen, skal du ha køyer selv om du ikke kommer til Bergen?
Og Marlen, skal du ha køyer selv om du ikke kommer til Bergen?
Aurora
-
- Alfatryne
Hei hei 
Hvordan går det med syingen av køyer?
Hva for noen farger har du? Og hva er størrelsen og prisen?
Orker ikke lage noen selv om dagen, men støtter deg gjerne med dine dyrlegeregninger

Hvordan går det med syingen av køyer?
Hva for noen farger har du? Og hva er størrelsen og prisen?
Orker ikke lage noen selv om dagen, men støtter deg gjerne med dine dyrlegeregninger

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!
-
- Alfatryne
Den syingen går absolutt veldig bra
Har sydd mange hengekøyer i det siste!
Du finner de fleste stoffene her: http://rotteliv.wordpress.com/hengek%C3%B8yer/ Jeg har nesten ikke noe flis igjen, men det er lett å få tak i. Stoffene har jeg en del igjen av!
Her er de køyene jeg sydde i helgen. Har mer igjen av alle stoffene utenom pirat, men det er mulig at det er noen flere gardiener igjen på kid til 10 kr stykket :goofy:

Du finner de fleste stoffene her: http://rotteliv.wordpress.com/hengek%C3%B8yer/ Jeg har nesten ikke noe flis igjen, men det er lett å få tak i. Stoffene har jeg en del igjen av!
Her er de køyene jeg sydde i helgen. Har mer igjen av alle stoffene utenom pirat, men det er mulig at det er noen flere gardiener igjen på kid til 10 kr stykket :goofy:

Aurora
to flotte hengekøyer kom i posten i dag.
er prøvd og godkjent av de tre rottefrøknene mine
takk skal du ha
er prøvd og godkjent av de tre rottefrøknene mine

takk skal du ha

-
- Alfatryne
HENGEKØYER!
Da er det sommer og jeg har endelig fritids nok til å sy! Har planer om å få kastrert hannrotten min, og må nesten tjene inn litt penger til dyrlegeregninger, så håper at rottene har greid å tygge ihjel de gamle køyene nå.
Vi går for de gamle modellene, vanlig hengekøye, hengekube og hengehus. Hengehus er visst veldig populært
I tillegg kan jeg lage noen andre typer, men de får jeg bare selge sånn en og en.
Kommer til å legge de ut for salg her etter som jeg blir ferdig, men viss det er noen som har lyst å bestille så er det fritt frem for det. Bare PM eller svar her.
Vanlig køye: 25 kr
Hengehus: 45 kr
Hengekube: 85 kr
Frakt varierer, men jeg prøver å finne det billigste iallefall.
Har kjøpt flis i fargene grønn, hvit og blå. I tillegg har jeg masse rødt. Blir spennende å se hva slags bomullstoff jeg kan bruke, men det blir som alltid vakkert. Skal prøve å aplikere sånne "merkelapper" på de også, så blir de ekstra fancy. Håper noen har lyst på. Rotter elsker iallefall hengekøyene :kisses:

Aurora :cheer:
Da er det sommer og jeg har endelig fritids nok til å sy! Har planer om å få kastrert hannrotten min, og må nesten tjene inn litt penger til dyrlegeregninger, så håper at rottene har greid å tygge ihjel de gamle køyene nå.
Vi går for de gamle modellene, vanlig hengekøye, hengekube og hengehus. Hengehus er visst veldig populært

Kommer til å legge de ut for salg her etter som jeg blir ferdig, men viss det er noen som har lyst å bestille så er det fritt frem for det. Bare PM eller svar her.
Vanlig køye: 25 kr
Hengehus: 45 kr
Hengekube: 85 kr
Frakt varierer, men jeg prøver å finne det billigste iallefall.
Har kjøpt flis i fargene grønn, hvit og blå. I tillegg har jeg masse rødt. Blir spennende å se hva slags bomullstoff jeg kan bruke, men det blir som alltid vakkert. Skal prøve å aplikere sånne "merkelapper" på de også, så blir de ekstra fancy. Håper noen har lyst på. Rotter elsker iallefall hengekøyene :kisses:

Aurora :cheer:
Aurora
-
- Alfatryne

Hengehus i blå/hvit (1 stk) kr 45

Hengekube i blå/hvit (2stk) kr 85

Hele settet i blå hvit, kr 200

Hengehus i bruk

Aurora
Ja takk,jeg tar hele settet. :cheerful:
-
- Alfatryne

Limegrønn/babyblå sett
3 x hengehus
2 x hengekube
1 x stor hengekøye (30 kr)
Alt for 325 kroner eller plukk og miks eller hva du nå enn vil.

Hengekuben i grønn/blå

Aurora