ååååh de grønne du hadde laga va kjeeempefine!!! Har du mer sånn farge igjen?(om du ikke har gjør det ingenting!Bare si hvilken farger du har så velger jeg en av de) Og er det fleece? Vil gjerne ha en pakke med to doble og to enkle til 130 kr hvis du orker! Flink du er altså! :cheeeers:
Det er grønn flis og blå olabukse Har ikke mer igjen a buksa da... Det var en litt vid en mormor hadde på lager. Men har annen stoff som hvit, rosa og lilla +++
Kan lage pakken ja Sender deg en melding når jeg er i gang, har en annen bestilling først
Dette er jo et kjempeflott bidrag til å spare opp egen veterinærkasse. Har du fått inn mye kroner på salg av hengekøyer til nå? Regninger fra veterinær kan jo fort bli høy med tiden.
Har fått inn over 1500 kr selv når ejg tar bort pengene til frakt og stoff :narr: Ikke så mye, men nok til å dekke dyrlegeregningene for både Amy og Lulla uten å måtte plage mamma og pappa OG kunne kjøpe ting til meg selv innimellom :jepp:
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Hun er gammel og skral og klarer nesten ikke å gå eller spise nå. Hun har hatt hjerneblødning/slag og er litt lammet/nedsatt styrke på høyre siden av kroppen :trist:
(men nå må jeg ikke spamme hengekøyetråden )
Flott prosjekt du har på gang :cheerful: Kan jeg spørre hvor du kjøper metallringer og hva slags tang du bruker for å klemme dem sammen? Regner med det er sånn det fungerer? :crazy:
Marlen: Det skal du selvfølgelig få. Høres hodeskalle/pirat mønstret fint ut? Alle hengekøyene kan finnes her: http://rotteliv.wordpress.com/hengek%C3%B8yer/ Tenkte jeg skulle oppdatere denne tråden, men har vært så opptatt i det siste at jeg ikke har hatt tid.
Alle er elsket av rottene og laget av flis + evt dekorativt stoff. Slitesterke og kan vaskes på 60 grader. Kan lages i større og mindre størrelse om det er ønskelig. Man kan og velge en annen farge en den jeg har. Så lenge det ikke er noe fancy dyrt noe jeg ikke har råd til å kjøpe
Alle pengene går til dyrlege (skylder meg selv ca 2000kr uansett så har en del å tjene opp) Om jeg kommer i overskudd i tillegg til materialer og sånn skal jeg se om jeg kan donere noe til dyrebeskyttelsen, men tviler på at det blir noe av så lenge jeg har rotter som blir syke.