Fly: Ceecii F-kull

Oppfølging av rottekull, ein tråd per kull.
Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

Dato for sammensetning: 01.10.2018
Observert parring: Løpetid observert 08.10.2018

Hunnrotta:
Navn: Ceecii's Linnea
Variant fenotype: Agouti capped striped
Variant genotype: Aa(h*h*)RrCcDUduHA*
Fødselsdato : 02.03.2018
Eier: Marit Kvitberg
Opprinnelse: Ceecii
Er rotten importert? Nei
Hvis ja, dokumentasjon:
Hvor lenge rotta har vært hos eier: Siden 6 ukers alder.
Sykdom: U/A
Vekt ved parring: 315 gram
Temperament: Morsom jente med masse futt i baken! Hun er veldig nøytral i flokken og litt av den forsiktige typen, grei i intro med bebiser. Kjempesosial og henger alltid i burdøra og vil være med der det skjer. Myk og god i hendene ved håndtering og elsker å leke :)
Stamtavle: https://sites.google.com/site/ceeciirat ... kullet.jpg
Tidligere kull: Ingen.
Avvik fra NTF's avlsveiledning: Ingen.


Karantenespørsmål:
Sist kontakt med nye eller andres rotter: Tidlig august 2018, da vi hentet hjem to nye hunner til flokken.
Sist behandlet med lus/midd midler og hvilke: Stronghold vår 2018
Er det inntaks- og besøksstopp for andre rotter i samme hus som rottemoren under parring, graviditet og fram til salg av ungene? Var hos parring hos noen andre og i den forbindelse var det andre rotter i samme leilighet. Ellers ikke.

Hannrotta:
Navn: Helehurvens Mahogni
Variant fenotype: Berkshire pointed burmese dumbo
Variant genotype: aaHhBE*c(bu)c(h)dudu
Fødselsdato : 23.11.2016
Eier: Monica Belseth Mestre
Opprinnelse: Helehurven
Er rotten importert? Nei
Hvis ja, dokumentasjon:
Hvor lenge rotta har vært hos eier: Siden 5 ukers alder
Sykdom: Frisk og rask. Sherlock er helsesjekket før sammensetning, og fikk bare skryt av dyrlegen.
Vekt ved parring: 760 gram
Temperament: Sherlock er en kosegutt, både mot broren sin og mennesker. Han elsker å vaske hendene våre. Han får ofte raptusser og vil leke, til tross for alderen.

Sherlock har ikke møtt andre rotter siden de flyttet fra moren, men mot nye mennesker er han nysgjerrig og kommer for å hilse på. Det er ingen tvil om hvem som er sjefen i buret iallfall! I starten var det Watson, men etterhvert som de vokste snudde det seg raskt. Begge dytter derimot hverandre vekk fra vannflaska når de absolutt skal drikke samtidig.
Stamtavle: Ja
Tidligere kull: Nei
Avvik fra NTF's avlsveiledning: Ingen

Karantenespørsmål:
Sist kontakt med nye eller andres rotter:
Sist behandlet med lus/midd midler og hvilke: Advocate september 2018, da broren hadde skurver.

Forventinger til
Farge: Tegnede agouti, black, himalaya og burmese. Glatthår, toppørede og dumbo.
Tegning: Usikker på genetikken til Linnea, men håper å finne ut av dette.
Ører: Toppøret og dumbo
Pels: Glattpelset, muligheter for harleybærer
Annet:

Begrunnelse for parring: Linnea er en supersøt og bare snill jente, som har mye godt å bidra med til rotte-Norge. Vi fant en hann med lang og god stamtavle og som var i sin beste alder. :)
Gemyttmessig virker det som en veldig god match, da begge elsker menneskene sine og de er milde og snille vesener. Hannene fra tre-kullet (Helehurven) er kjent for sine milde og gode vesen.
Kroppsmessig er Sherlock på den litt større siden, mens Linnea er liten og nett, og vi håper de veier hverandre opp.


Pris: 400 for én, 700 for to
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

Vektøkning under svangerskapet:

Startvekt 315 gram (30.09.)

Løpetid 08.10.

10.10: 328 gram (+13 gram)
14.10: 344 gram (+29 gram)
15.10: 344 gram (+29 gram)
16.10: 351 gram (+36 gram)
17.10: 354 gram (+39 gram)
18.10: 354 gram (+39 gram)
19.10: 358 gram (+43 gram)
21.10: 374 gram (+59 gram)
22.10: 392 gram (+77 gram)
23.10: 387 gram (+72 gram)
24.10: 393 gram (+78 gram)
25.10: 410 gram (+95 gram)
26.10: 422 gram (+107 gram)
27.10: 434 gram (+119 gram)
28.10: 450 gram (+135 gram)
29.10: 460 gram (+145 gram)
30.10: 472 gram (+157 gram)
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

30.10.2018 kom det 13 små bønner til verden. Image

Vi har 3 rødøyde hvor 1 er jente og 2 er gutter. Dette er vi veldig sikre på.

Vi tror vi har ganske "50/50" fordeling på kjønn. Foreløpig har hann og hu hoppet plass på de to sjekkene. Første sjekk sa 6 jenter og 7 gutter, andre sjekk sa 7 jenter og 6 gutter ImageImage

Se også oppdateringer på hjemmesiden vår: https://sites.google.com/site/ceeciirat ... f-kull-fly

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

PigmentImageImage
Gutter
Image
Jenter
Image
Alle jenter
Image
2 gutter, ei jente
Image
2 gutter, ei jente

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

utmeldt

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by utmeldt »

Gratulerer med de små!
Eg tørr ikkje å tippe tegninger, men eg ser i allfall ein hooded. Kan det stemme?

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: RE: Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

iwonamo wrote:Gratulerer med de små!
Eg tørr ikkje å tippe tegninger, men eg ser i allfall ein hooded. Kan det stemme?
De er 4 hooded og en capped i dette kullet.

Den ene BE (black eyed) lyse bestemte seg for å trekke på seg hette. En av hannene. ImageImage

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

6mnds rapport for flykullet!

Navn: Ceecii's Starfighter

Vekt: 509 gram.

Helse: Aldri vært syk.

Adferd mot rotter: Oppfører seg fint, lite slossing mellom brødrene!

Adferd mot mennesker: Ikke like kjapp og vill som når jeg fikk han, men han er definitivt den som lager mest leven. Nyskjerrig, veldig snill, men litt mammagutt. Han hilser på alle som er på besøk, og både leker og koser med dem.

Annet: Vi hadde en delvis suksessfull intro her i huset. To av mine tre eldste hanner var veldig aggressive(både mot hverandre og mot de nye), og jeg som bedrev intro for første gang, fikk dem ikke sammen. Starfighter og Pegasus er dog venner med ene fra gamle flokken, og har stadig utetid sammen. Image

Sent fra min G8441 via Tapatalk

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

6mnds rapport for flykullet!

Navn: Ceecii's Pegaus

Vekt: 530 gram.

Helse: Aldri vært syk.

Adferd mot rotter: Oppfører seg fint, lite slossing mellom brødrene!

Adferd mot mennesker: Pegasus er fremdeles ganske rolig av seg. Elsker å ligge inni genseren, og er glad i godbiter. Han hilser på alle som er på besøk, og både leker og koser med dem.

Annet: Vi hadde en delvis suksessfull intro her i huset. To av mine tre eldste hanner var veldig aggressive(både mot hverandre og mot de nye), og jeg som bedrev intro for første gang, fikk dem ikke sammen. Starfighter og Pegasus er dog venner med ene fra gamle flokken, og har stadig utetid sammen. ImageImage

Sent fra min G8441 via Tapatalk

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: RE: Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

amafev wrote:6mnds rapport for flykullet!

Navn: Ceecii's Pegaus

Vekt: 530 gram.

Helse: Aldri vært syk.

Adferd mot rotter: Oppfører seg fint, lite slossing mellom brødrene!

Adferd mot mennesker: Pegasus er fremdeles ganske rolig av seg. Elsker å ligge inni genseren, og er glad i godbiter. Han hilser på alle som er på besøk, og både leker og koser med dem.

Annet: Vi hadde en delvis suksessfull intro her i huset. To av mine tre eldste hanner var veldig aggressive(både mot hverandre og mot de nye), og jeg som bedrev intro for første gang, fikk dem ikke sammen. Starfighter og Pegasus er dog venner med ene fra gamle flokken, og har stadig utetid sammen. ImageImage

Sent fra min G8441 via Tapatalk
Legger ved hvordan tegningen på resten av kroppen har utviklet seg. Image

Sent fra min G8441 via Tapatalk

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

Hunnene

Navn: Ceecii's Pawnee Brave
Vekt: 265 g
Helse: Aldri vært syk

Adferd mot rotter: Lexie er uredd og leken.
Da det var intro med burkameratene Bella, Selma og Jessica var hun enkel å ha intro med, siden hun var så uredd og bare trodde at Selma og Jessica lekte med henne om de var litt hardhendte med henne.
Bella var veldig tålmodig og snill med lekne Lexie.
Jeg er veldig glad for at Bella fikk hilse på Misha og Lexie. Bella døde i februar.

Adferd mot mennesker: Veldig nysgjerrig på mennesker og hun vil alltid hilse på når jeg har venninner eller moren min på besøk. Kan skvette om noe er nytt eller en bevegelse er brå. Hun følger alltid med på det som skjer utafor buret.

Jeg pleier å si at Lexie aldri sover, og at hun leter etter doktorveska si.
Forklaring:
Jeg pleide nemlig å si da jeg var tre år og ikke fikk sove, og pappa kom inn på rommet mitt kl 3 om natta og utbrøt utmatta: Annie Thora, hvorfor sover du ikke?!
Da fikk han som svar: Jeg leter etter doktorveska mi.
Akkurat sånn er Lexie!

Annet:Lexie popper rundt som popcorn når det er utetid, hun elsker å lekeslåss med meg og hånda mi: vi slåss litt, hun popper bortover gulvet som popcorn, fordi hun er så glad, bråstopper for å poppe bort til meg igjen, for å slåss litt til …

Jeg er veldig glad for å ha Lexie i flokken min. Hun er rampete og finner på mye gøy, slik at de to eldre søstrene Selma og Jessica ikke kjeder seg.
Lexie var fin å ha under intro, for Misha var veldig redd under intro (intro med Bella, Selma og Jessica).
Da var det trygt for Misha å ha en søster som Lexie som tok støyten for henne. Slik at Misha kunne gjemme seg i skjerfhalsen min.


Navn: Ceecii's Blue Canoe
Vekt: 395 g
Helse: Aldri vært syk

Adferd mot rotter: Misha syntes at søstrene Selma og Jessica var veldig skumle i begynnelsen,
Storesøster Bella likte hun med en gang, for sånn var bare Bella, alle likte Bella!

Intro tok to måneder, for Misha bare gjemte seg på meg, jeg har på meg en skjerfhals under utetid, og den satt hun i under intro. Om Jessica kom i nærheten, laga Misha klynkelyder av redsel, og tissa på seg og meg. Så det tok tid før Misha begynte å kommunisere med Bella, Selma og Jessica.

Etterhvert gikk det veldig bra å ha utetid med Bella og Selma.
Men Jessica og Misha tok lang tid på å bli venner. Det er derfor intro tok to måneder.

Men rottemamma Annie Thora gav seg ikke, og til slutt gikk det.
Jeg rett og slett hadde Jessica og Misha sammen i skjerfhalsen, og om de krangla, var det rett opp i skjerfhalsen, jeg kjefta på dem, sa ting som: tenk over livet deres! Og: slutt å krangle dere er snart bestevenner! Mens jeg gikk rundt i leiligheten min.
De søkte da sammen, siden de følte seg utrygge. Dette gjorde jeg hver gang de krangla: krangling: vips, rett opp i skjerfhalsen med dere!
Etter en uke var de bestevenner!

Adferd mot mennesker: Faktisk veldig rolig, hun skvetter sjelden av lyder. Og er veldig nysgjerrig på mennesker. Blir gøy når hun får hilse på resten av familien min (søstrene mine og vennene deres) når vi skal på hyttetur til Sandefjord i sommer. Misha er som Lexie, liker å følge med på alt som skjer.

Annet: Misha kaller jeg noen gangen Mimmi. Det er når hun gjør noe utrolig søtt, noe hun gjør ofte, og da sier jeg ømt: Åh, Mimmi …

Misha søker alltid etter meg under utetid, og vil ofte sitte på fanget mitt eller ved siden av meg når de får godbiter. Misha synes dessuten at jeg er et fryktelig skittent menneske, så jeg blir ofte vaska på fingrene, halsen, kinnene og leppene.

Jeg har nesten bare bilder tatt i fugleperspektiv av Misha, for hun sitter ofte på fanget mitt.
Slik som bildet av henne der hun sitter på boka mi mens jeg leser når de har utetid.
Boka heter Ulveøya av Lajla Rolstad, om noen lurer på det. Og vi har lest ut boka.


Navn: Ceecii's Bird Dog
Vekt: 350 g
Helse: Frisk og fin rotte

Adferd mot rotter: Koser seg sammen med søstera, leker og sover sammen

Adferd mot mennesker: Hun liker å være med mennesker, er snill jenta, men er forsiktig med nye.

Annet: Hun er aktiv, men med rolig og tålmodig karakter. Av og til liker å sitte på skuldrer, og observere fra der, eller å finne et varm og koselig sted, å sove der



Navn: Ceecii's Sea Bee
Vekt: 330 g
Helse: Frisk og fin rotte
Er mistanke om at hun tåler ikke laktose. Fordi det var problemer med tarmene, etter hun han funnet et glass med melk, og drukket fra den.

Adferd mot rotter: Koser seg sammen med søstera, leker og sover sammen

Adferd mot mennesker: Hun liker å være med mennesker, leke med hender, løpe etter føtter. Trenger et selskap hele tida.

Annet: Hun er veldig aktiv, nysgjerrig og modig rotte. Sitter ikke aldri på et sted når er ute. Derfor det er så vankelig å ta bilde av henne


Navn: Ceecii's Dash 8
Vekt: 302 g
Helse: Kroniske neselyder, ellers aktiv og fin!

Adferd mot rotter: Dash er ei litt forsiktig jente, som holder seg godt unna konflikter. Hun slet en del med å bli inkludert i flokken, men er nå et fullverdig flokkmedlem som støtt deler hengekøyer med sine burvenninner. Hun har et noe engstelig språk, og viker gjerne unna om de andre har noen meninger som de ytrer rundt henne, selv om det kanskje ikke er direkte rettet mot henne.

Adferd mot mennesker: Dash er også en forsiktig jente med mennesker. Hun er ikke veldig glad i løft og blir noe anspent, men dette er ikke noe problem for den som skal håndtere henne - det er heller et problem for henne selv, da hun ikke klarer slappe helt av. Hun henger allikevel veldig mye i burdøren, og hun vil veldig gjerne vaske hender.

Annet: Hun er ikke glad i åpne flater og under utetid holder hun seg gjerne "innendørs" i esker eller rør/andre leker/gjenstander. Altså en generelt forsiktig jente. Hun har fortsatt et hjerte av gull. Hun har aldri vist noen antydning til å bite hverken oss eller burkamerater.


Navn: Ceecii's Boeing ("Mosquito")
Vekt: 292g
Helse: Frisk og rask

Adferd mot rotter: En utrolig aktiv rotte som vil leke, løpe og finne på ting hele tiden. Mosquito er aldri problematisk med de andre rottene, annet enn at hun får de til å bli med på fanteriene hennes. Mosquito ble introdusert til en baby i januar, og tok dette fint. Nå er ser hun minste opp til Mosquito og hermer etter henne til en hver anledning. Mosquito syntes det er morro å ha sin egen lille skygge

Adferd mot mennesker: Mosquito er veldig sosial, men har ikke tid til kos. Hun kommer løpende og inviterer til lek. Hvis vi ikke leker, klatrer hun helst oppå hodene våre leker i håret. En utrolig morsom liten tott, og en favoritt blant besøkende barn!

Annet: Jeg har aldri hatt en rotte med så utrolig mye fart og energi! Det er alltid morro når hun er med!!


Navn: Ceecii's Busy Bee
Vekt: 320 g
Helse: Aldri vært syk

Adferd mot rotter: Veldig interessert, gjør det morsommere i buret egentlig, aktiviserer de andre også. Snill og morsom.

Adferd mot mennesker: Tillitsfull og snill. Det virker som hun liker alle hun møter

Annet: Hun er helt nydelig og veldig aktiv. God til å klatre!
Elsker utetid og flyr huset rundt.



Hannene


Navn: Ceecii's Skyhawk
Vekt: Har dessverre ikke fått veid han (ingen kjøkkenvekt her i hus)
Helse: Super. Ikke vært syk i det hele tatt.
Ingen nysing i begynnelsen ved flytting hit heller. Holder seg supert denna gutten.

Adferd mot rotter: Rio (Skyhawk) er en helt fantastisk gutt.
Han er noe dominerende, han ligger høyt oppe i rang blant mine 6 andre gutter, han lar seg ikke pelle på nesen, en bestemt gutt.
Veldig leken, liker og "ægle" på seg de andre gutta, mens de andre gutta legger seg på rygg for han.
Han passer supert inn i flokken her, et tilskudd som gjorde flokken komplett. Han er rett og slett på godfot med alle.

Adferd mot mennesker: Rio (Skyhawk) er veldig veldig sosial, han er den som alltid kommer først når det kommer besøk hit, skal leke og skal opp på fanget å kose.
Tar seg gjerne en klatretur på alle og enhver. Han er ikke redd for noe eller noen i det hele tatt.
Han sleiker fingre og hender, han gir masse kjærlighet.
Han er en skikkelig go gutt, tvers gjennom god.

Annet:


Navn: Ceecii's Røde Baron
Vekt: 590 g
Helse: God, har ikke vært syk.

Adferd mot rotter: Liker å utforske nye ting, er ikke like glad i å ligge stille som brødrene. Leken, slåss litt med brødrene men gir seg raskt. Rolig og kosete med brødrene.

Adferd mot mennesker: Nysjerrig og kosete. Kan være litt engstlig i møte med nye mennesker.

Annet:

Navn: Ceecii's Twin Otter
Vekt: 610 g
Helse: God, har ikke vært syk.

Adferd mot rotter: Er sjefen i flokken og tar godt vare på brødrene.

Adferd mot mennesker: Kosete og nysjerrig. Er rolig og koser seg hos de fleste. Liker å sjekke hva folk har inne i munnen.

Annet:

Navn: Ceecii's Widerøe
Vekt: 600 g
Helse: God, har ikke vært syk.

Adferd mot rotter: Liker å leke, prøver seg noen ganger mot sjefen i flokken, men gir seg raskt. Rolig og kosete med brødrene.

Adferd mot mennesker: Veldig kosete og rolig. Koser seg hos de fleste, og vil ikke være alene. Vil helst være med oss.

Annet:
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by Vimsy »

OBS - Lungeproblematikk på linjene. Anbefalt eventuelt videre avl kun på hanner etter fylte 18 mnd.
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

1års rapport:
Navn: Ceecii's Pegasus

Vekt: ca 600 gram.

Helse: God. Har hatt LVI, men fikk ab og er nå frisk. Litt lyder igjen, men ellers helt frisk.

Adferd mot rotter: Snill mot broren sin (Starfighter), men ellers aggressiv i intro.

Adferd mot mennesker: Snill og god, og flink med nye folk. Var blant annet med på Dyr for Alle i år. Ble fort lei, men var snill og grei mot alle han møtte.

Annet:
Han virker stressa og urolig for tiden, så vi vurderer å chippe for at han skal få litt mer ro med seg selv.
DSC_0106.jpg
DSC_0106.jpg (40.7 KiB) Viewed 9471 times
Sent fra min G8441 via Tapatalk

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

1års rapport:
Navn: Ceecii's Starfighter.

Vekt: 605 gram.

Helse: God. Har hatt en liten abcess i nærheten av kjønnsorgan, men ellers ingen problemer.


Adferd mot rotter: Snill mot de han har møtt så langt, men pga Pegasus har jeg ikke greid å sette dem sammen med noen.

Adferd mot mennesker: Snill og god, og flink med nye folk. Var blant annet med på Dyr for Alle i år. Ble fort lei, men var snill og grei mot alle han møtte. Litt mammadalt i tillegg.

Annet:
Veldig aktiv og har godt av større uterom. Veldig interessert av jentene som bor på samme soverom. Image

Sent fra min G8441 via Tapatalk

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: RE: Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

amafev wrote:1års rapport:
Navn: Ceecii's Pegasus

Vekt: ca 600 gram.

Helse: God. Har hatt LVI, men fikk ab og er nå frisk. Litt lyder igjen, men ellers helt frisk.

Adferd mot rotter: Snill mot broren sin (Starfighter), men ellers aggressiv i intro.

Adferd mot mennesker: Snill og god, og flink med nye folk. Var blant annet med på Dyr for Alle i år. Ble fort lei, men var snill og grei mot alle han møtte.

Annet:
Han virker stressa og urolig for tiden, så vi vurderer å chippe for at han skal få litt mer ro med seg selv.
DSC_0106.jpg
Sent fra min G8441 via Tapatalk
Vil også legge til at han av og til får bustepels av å være nærme jenteburet, og at det er noe jeg ikke har vært borti før.

Sent fra min G8441 via Tapatalk

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Fly: Ceecii F-kull

Post by amafev »

Navn: Ceecii's Starfighter.

Vekt: rundt 590

Helse: God. Har hatt en liten abcess i nærheten av kjønnsorgan, men ellers ingen problemer. Kom seg gjennom kastrering i mars uten problemer.


Adferd mot rotter: Snill mot de han har møtt så langt. Han hadde også en parring med Ceeciis Mahalo, som gikk veldig bra, og han fungerte godt under den introen.

Brødrene har også nylig vært gjennom en intro med jentegjengen jeg har. Denne introen har gått veldig bra, og de sto i samme bur fra dag 1.

Adferd mot mennesker: Snill og god, og flink med nye folk. Var blant annet med på Dyr for Alle i fjor. Han blir også med meg i dyrebutikken der jeg jobber og er snill og grei mot alle han møter. Veldig mammadalt

Starfighter er den som er burmesefarget. Image

Sent fra min G8441 via Tapatalk


Post Reply