Ratrace Kull T - Medisinskapet

Oppfølging av rottekull, ein tråd per kull.
Rex Rottemann
Pinky
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2012, 19:49

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Rex Rottemann »

Gleder meg til å hente lille Jod! <3
Lillemann, .

RIP Rex Rottemann, Line, Lise, Liten, Amber, Bluey, Brownie, Jeppe, Sheridan, Champagne og Lille Mus. Jilly, Jenny, Echos, Cocos, Lakris og Fløyta. Sov godt mine små skatter. ❤️

Amara
Pinky
Posts: 3
Joined: 11 Nov 2014, 23:28

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Amara »

Å så søte de er! <3

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Kamillahm »

Pam er rett og slett nydelig :kisses: skal bli herlig å få gutta mine hjem :hearteyes:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by kikky »

fine :boing:

Bildene er tatt med blitz? øyenfarven i virkelig lys er mørk rød? De ser veldig fawn ut og ikke mock fawn. Hvis de skulle vært mock fawn bør det i teorien være både fawn og cinnamon unger i kullet også, det er det ikke?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by wollf »

far er mock fawn og ungene har samme øyner som han

Troya
Klatrer på møblene
Posts: 539
Joined: 06 Apr 2014, 13:07
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Troya »

Kan alle dere som vil ha fraktet rotter til Oslo sette over 100,- til meg før helgen så hadde det vært supert! Da kan de hentes fra mandag 1. desember :D
Fint hvis dere kan merke innbetalingen med hvilken rotte dere vil ha fraktet så jeg har litt oversikt :)
Send meg en pm så får du kontonr.

BiKa
Stjeler mat
Posts: 62
Joined: 20 Aug 2014, 00:16
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by BiKa »

Hvis noen har noen spørsmål, eller trenger å få kontakt med meg raskt (f.eks ved henting) så kan dere ringe 99369702 etter klokken 15:00 i morgen, hele døgnet i resten av helgen, og etter klokken 16:30 mandag-torsdag neste uke! :D Gleder meg litt til å få sendt alle rakkerungene hjem til sine nye hjem, 13 unger og en mor i et bur kan jammen lage mye rabalder!! :D
<3 Mo'Nique, Betty, Ivy, Klorhexidin, Ronja, Axis, Flexor, Mio og Birk <3

BiKa
Stjeler mat
Posts: 62
Joined: 20 Aug 2014, 00:16
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by BiKa »

Til opplysning for alle sammen:

Mitt navn er Britt Karin Furulund, men går somregel under kallenavnet "BiKa" over alt.
- Mitt telefonnummer er 99369702, bare å ta kontakt hvis dere lurer på noe, svarer raskere på sms enn ved Mail/PM :)
- Adressen er Konsmyrveien 39B, 5174 Mathopen, jeg bor i kjellerleiligheten, den første døra man ser på huset, som man må kjøre forbi for å komme til parkeringen oppe ved husvertens inngangsdør :)
- Epostadressen er britt_karin_fu@hotmail.com

- Alle, bortsett fra tre stykker, har fått kontraktene sine tilsendt på epost, og jeg ber om at alle svarer på eposten med det som står på at man skal svare, før du/dere kommer for å hente.
<3 Mo'Nique, Betty, Ivy, Klorhexidin, Ronja, Axis, Flexor, Mio og Birk <3

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Anniken.HH »

Hvis ikke jeg er helt på jordet, så blir medisinene 6mnd i dag :party:
Så her kommer rapporten fra meg vhertfall

Image

Navn: Glukose
Mot mennesker: Kontaktsøkende spirrevipp med mye liv. Henger alltid i døra eller kommer løpende under lufting. Fantastisk heng og som en smørklump i hendene. Nysgjerrig på nye mennesker, små som store.
Mot rotter: Går godt i flokken med de andre. Kan kanskje virke litt pinglette i starten, men jeg tror han er litt sleip, så han veit å gi seg når de store føler at de har noe å bevise, men sniker seg langsomt oppover på rangstigen. Deler for øyeblikket alfarollen med to 1 år gamle gutter. Kan også til tider fungere som fredsmekler om de minste piper veldig mye under en vask.
Leker, steller og sover med alle.
Helse: Ingen helseplager.
Vekt: 435g
Annet: Tok godt imot ny baby litt før 6mnd. Tror nesten han er litt for smart/nysgjerrig for sitt eget beste, for merker at han følger med på alt og vurderer alt før han prøver det, men virker aldri redd eller skeptisk
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Sandratravolta »

Navn: Johannesurt
Mot mennesker: Liker ikke å bli løftet, holdt eller tatt på, skriker og piler bortover gulvet eller hopper som et popcorn. Kan til nød lukte på henda eller komme bort til meg inni buret.
Mot rotter: Grei i flokken, går fint overens med de fleste og har ikke lagt merke til at han lager noe som helst bråk.
Helse: Ingen helseplager.
Vekt: -
Annet: Ingenting å skrive
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by Marit Fosen »

Ratrace Cotton ble avlivet i dag på grunn av leversvikt.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Ratrace Kull T - Medisinskapet

Post by malap »

"Johannesurt" ble omplassert til meg februar i fjor og fikk navnet Bark. Han ble avlivet oktober 2016 2 år gammel, grunnet HED og mistanke om slag. Han var frisk og rask frem til de siste ukene og en herlig fin og kosete gutt både med jentegjengen han gikk i her og med oss :) <3

Image
Malena

Post Reply