Jeg kjøpte ei rotte jente for ca en uke siden på dyrebutikk. Hun er nå ca 7 uker.
I butikken sto hun med en annen hunnrotte.
Men grunnen for at jeg lurer er fordi hun er rundere enn den andre rotta mi som er seks uker eldre. Hun har spist mye siden jeg fikk henne, trudde først hun bare var litt lubben, men etter å ha lest litt på internett ble jeg litt i tvil...
En annen ting hun gjør er å bite, og hun biter hardt! Jeg har begynt å blø flere ganger. Hun biter spesielt når jeg tar fingrene mellom sprinklene, noe som sikkert har noe med at hun er vant til å få godbiter imellom der, noe jeg aldri gjør. Men hun biter også når jeg tar ned hånden for å la henne lukte pÅ meg, min første rotte var aldri sånn :/ hun er stikk motsatt, lite englebarn <3
Hun vil heller ikke bli bært og løper sin vei hvis jeg kommer etter henne med hånden. men hun er ikke redd for meg, når jeg først tar henne ut har hun sovnet i hetta mi osv, så er jo egentlig en fin rotte:)
Kan hun være gravid? Eller er det no annet? Jeg har aldri hatt rotte før, unntatt hun første jeg fikk så hadde vært fint med noen svar

Hva kam dette være for noe? Kan hun være gravid? :S