Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Moderator: Moderatorer

Post Reply
lise.stedje
Pinky
Posts: 2
Joined: 25 Jan 2016, 17:39
Kjønn: Kvinne
Location: Arendal

Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by lise.stedje »

Hei alle rottevenner!

Eg har nettop flytta til Arendal. Har tidligere hatt to rottejenter, og siden de døde er savnet stort etter nye rottevenner. De blir ikkje så gamle disse små kompissene, men var heldigog dele 2,5 år med de.

Nå har eg lyst på nye rotter. De to jentene eg hadde kjøpte eg i dyrebutikken. Men denne gangen vil jeg heller få de fra oppdretter, da eg har lest mye positivt om det i forhold til hvordan dyrebutikkene opererer(små bur og ofte står de alene).

Er det noen i Arendal eller området rundt som driver med oppdrett og har kull på gang? Setter veldig stor pris på all hjelp jeg kan få, da jeg nettop har flytta hit fra Vestlandet og ikkje har så stort nettverk enda.

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by Vimsy »

Du får bare ta kontakt med litt forskjellige oppdrettere. Frakt løser seg alltid. :-) har selv sendt 4 stykker fra hønefoss til Bergen uten problem :-)
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Troya
Klatrer på møblene
Posts: 539
Joined: 06 Apr 2014, 13:07
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by Troya »

Hei!

Det er ihvertfall flere som driver oppdrett i Oslo/omegn, og frakt pleier å løse seg :) Enten å ta bussen, eller at ungene får sitte på med noen.

madammen
Pinky
Posts: 1
Joined: 16 Feb 2016, 22:28

Re: Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by madammen »

De har ett kull på zoo 1 Arendal som er leveringsklare uke 8. Jeg ser du skriver dette om dyrebutikk, men her er emnet den ene ansatte som driver oppdrett og selger i butikken. Veldig ryddig :) jeg skal selv hente en nydelig gutterotte neste uke <3
Det er forøvrig en av mine rotter som er lånt inn til avl, en banded husky, så det er sønnen jeg skal hente ;)

lise.stedje
Pinky
Posts: 2
Joined: 25 Jan 2016, 17:39
Kjønn: Kvinne
Location: Arendal

Re: Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by lise.stedje »

Takk for svar alle sammen :) Nå har jeg vert i kontakt med en som vil omplassere sine to rottejenter, så de skal få bo hos meg :)

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Kommende kull i Arendal/Kristiansand

Post by Ingerid Øksnevad »

Så flott at du gir to omplasseringsjenter en ny familie <3 Lykke til .)

Post Reply