Stjernekullet
Moderator: Moderatorer
Stjernekullet
I stedet for å gjenta all informasjonen fra planleggingstråden viser jeg til det som står der:
viewtopic.php?f=41&t=13551
RatRace's Ørn og Matmors Elastan ble parret 5/11 2011 og den 27/11 kom 10 små rosa nurk til verden. Ørn er en nydelig mamma som holder melkebaren åpen og passer på å pakke de små godt inn i redet før hun kommer ut for å luftes. Alle de små lever fortsatt og vokser fint og jevnt. Det kom 4 jenter og 6 gutter, og to av guttene er altså ledige. Antagelig er det 1 black gutt og 5 agouti. Det er foreløpig uklart om noen blir dumbo. Alle guttene nok er enten self eller berkshire.
Kullet kalles stjernekullet fordi alle ungene får stamtavlenavn etter fiksstjerner. Vi håper på et strålende kull :cheerful: Ungene fordeles først når de er tre uker gamle. De som står øverst på listen (på hjemmesidene mine) velger først. De er leveringsklare fra nyttårshelgen.
Det koster kr. 300 for én unge og 500 for to. Depositum på kr. 50 innbetales til min konto når ungene er 2 uker gamle.
Wollf og jeg er opptatt av at ungene skal komme til stabile hjem som er villige til å følge opp rottene med rapporter - slik at vi kan vite hva som er viktig å legge vekt på i avl senere.
Kullinformasjonen på hjemmesidene mine oppdateres ca. annenhver dag
Re: Stjernekullet: 2 ledige gutter
Nå viser det seg at den ene "jenta" fikk stadig mer tut og ingen nippler, så det er 3 ledige gutter.
Guttevariantene: 1 sort gutt 1 gutt med agouti hette 5 agoutigutter, foreløpig med og uten sokker og hvite haletipper
Guttevariantene: 1 sort gutt 1 gutt med agouti hette 5 agoutigutter, foreløpig med og uten sokker og hvite haletipper
I dag (d. 15) har alle sammen åpnet øynene! I går kveld var det bare én som hadde gluggene oppe. Det er fortsatt 3 jenter og 7 gutter som alle legger fint på seg.
Guttene - hvor 3 stykker er ledige. G1 agouti hooded mismarked G6 - får representere 5 agouti self og berkshires med små tegninger, G2-G6 G7 black self (mismarked med litt hvitt på noen tær)
Guttene - hvor 3 stykker er ledige. G1 agouti hooded mismarked G6 - får representere 5 agouti self og berkshires med små tegninger, G2-G6 G7 black self (mismarked med litt hvitt på noen tær)
-
- Alfatryne
Matmor wrote:Hei,
kan du legge ut informasjon om at alle ungene fra Stjernekullet nå er bortbestilt?
Takk.