interessekull?

Moderator: Moderatorer

Post Reply
trine og gjengen
Stjeler mat
Posts: 91
Joined: 27 Nov 2012, 13:32
Kjønn: Kvinne
Location: bergen

interessekull?

Post by trine og gjengen »

Jeg lurer på om det er interesse for et kull. Jeg har en kjempe fin Blue hooded som er fra dyrebutikk og vurderer å bruke henne med willywonka's Oliver fra mitt eget Disney kull. Faren til oliver er fra karmas alviske kull, og moren er fra ratrace og willywonka's ghettokull. Alle rottene fra Disneykullet har vært store, friske og snille, Deilige kjælerotter. Den aktuelle hunnen er veldig søt og har en tøff og leken personlighet. Hun har verdens glatteste pels og er virkelig skjønn!
jeg vil gjerne ha flere rotter fra Disney linjen i buret mitt og lurer på om det er flere som er interessert. Rottene som kommer fra oss blir veldig sosiale, de får masse masse oppmerksomhet og kos både av meg og min flinke lille datter som aldri får nok av de små.
Vi har veldig gode tilbakemeldinger på de røttene vi har levert ut hittil, og siden Oliver er fra vårt oppdrett er det veldig koselig om vi kan fortsette I den familien :boing: :blrp: :narr:
Gi gjerne en melding hvis det er interesse så får vi vurdere utifra det :)
legger inn bilder av mor og far når jeg er på pc :)

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: interessekull?

Post by malap »

Jeg har akkurat overtatt en hunnrotte på et halvt år, og søker etter en hunnrotte til som hun kan dele livet sitt med, hvor holder du til? : )
Malena

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: interessekull?

Post by malap »

Beklager, jeg så nå at det står Bergen på deg. Det blir nok dessverre for langt unna.
Malena

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Re: interessekull?

Post by Hoyst_87 »

Bare som tips, transport ordner seg som regel. Jeg har nettopp fått en baby fra Bergen og to fra Kristiansand, oppdretter ordnet transport i begge tilfeller. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: interessekull?

Post by malap »

Ja, jeg har jo en fra Bergen nå, og har skjønt at det ikke er noe problem med avstanden : )
Malena

Post Reply