Litt genrelle spm om min nye rotte

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Stine
Gammelrotte
Posts: 3372
Joined: 10 Aug 2008, 23:52
Kjønn: Kvinne
Location: Trondheim
Contact:

Post by Stine »

ja, men det som iallefall var problemet for mine var at de hadde vanskeligheter for å komme seg opp i etagene . :?

Lykke til :thu: :rat:

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

Det buret du har nå er egentlig et hamsterbur, ikke rottebur. Det kan godt være at rottene kommer til å sette seg fast i hullene som går mellom etasjene etter hvert som de vokser. (Sier det ikke for å skremme deg :) ). Det vil nok bli nødvendig å kjøpe nytt bur om en stund ja.
Følg med på forumet, det er ofte noen som selger brukte bur. Da kan du nok få et større bur til en rimelig penge.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

veldig vakre :D
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Linda
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2008, 22:31

Post by Linda »

Ja, og av og til hender det til og med at du kan få store bur gratis her på forumet. Men da må man være her litt hyppig, fordi de går som varmt hvetebrød.. hehe! Jeg fikk nylig et stort flott bur her gratis til mine jenter! Men så lenge de er små klarer de seg i hamsterburet, og så får du følge med på kjøp og salgsiden i mens! Kanskje du er heldig du og! Hvis de ikke kommer seg inn gjennom hullene, kan du bytte ut etasjene med hengekøyer de kan klatre inn på siden av i stedet! Så kan du enten selge hamsterburet videre, eller bruke det som reisebur senere.

Rottehaver

Post by Rottehaver »

Ja, skal følge litt med på kjøp og salg :) Har selvfølgelig lyst på større bur, så de virkelig kan kose seg inni der :D :D

Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Nydelige tasser, og velkommen til forumet :D
Det buret holder jo nå når de er små i hvertfall:)
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

Post Reply