Luskur på Avivet

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Luskur på Avivet

Post by Adyssa »

Jag håller på och undersöker hur mycket det kostar att behandla mina råttor. Fick idag besked att det kostade "ca ti tusen uten kontrollsjekken som er 130 pr rotte". Jag tror jag ska undersöka flera ställen. Detta var för 14 råttor.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Re: Luskur på Avivet

Post by Melody »

Adyssa wrote:Jag håller på och undersöker hur mycket det kostar att behandla mina råttor. Fick idag besked att det kostade "ca ti tusen uten kontrollsjekken som er 130 pr rotte". Jag tror jag ska undersöka flera ställen. Detta var för 14 råttor.
Ehm, jeg tror du skal droppe Avivet, jeg, Ki. Det blir jo billigere å kjøre ut av Oslo og få gjort det et annet sted. Jeg behandlet 9 rotter og betalte for første timen 1 gnagerundersøkelse + 55 kr for utstyret og de to andre gangene 100 kr + 55 kr for utstyret + moms...

Mener de at du skal betale over 10 000 kr får du heller kjøre rottene dine hit opp og behandle dem her!!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Post by Adyssa »

Var bara tvungen att höra priset på Avivet, för jag ska få ett pris förslag på ett annat ställe idag (mindre chock) :shock: . Hade inte tänkt mig att behandla de på Avivet, för jag tycker inte om servicen där. Men lite nyfiken på pris och stor skillnad.

Vad blev dina råttor behandlad med?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

De fikk ivomec-sprøyter. Jeg tror jeg fikk behandlingen billig fordi jeg var så snill! :wink:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Post by Adyssa »

Vad blev det totalt? Är nyfiken så jag inte känner mig lurad senare.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Den siste kvitteringen ligger fortsatt i bilen... :oops:
Johan var der alene og jeg så at han hadde betalt mer enn det vi var blitt enig med den andre dyrlegen om, så jeg kan ikke si for sikkert hva jeg betalte, men jeg skal skrive det her når jeg finner det ut.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Post by Adyssa »

Ja, jag kan inte du skriva in priset här senare. Jag må ringa de nu.

Teacya

FILNK VETRINÆR!

Post by Teacya »

Heisann!

Jeg vet om en kjempe flink vetrinær som faktisk er mye billigere enn andre...

Den ligger på bjerkebanen i oslo...

Hun jeg går til går rett på sak... og gjør det på best mulig måte..

si i fra hvis du vil ha tlf nr... selv om det ligger litt unna deg... jeg synes de er best...

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Re: FILNK VETRINÆR!

Post by Melody »

Teacya wrote:Heisann!

Jeg vet om en kjempe flink vetrinær som faktisk er mye billigere enn andre...

Den ligger på bjerkebanen i oslo...

Hun jeg går til går rett på sak... og gjør det på best mulig måte..

si i fra hvis du vil ha tlf nr... selv om det ligger litt unna deg... jeg synes de er best...
jeg tror de fleste i området vil spare penger på å dra dit i stedet for til Avivet!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Adyssa
Hamstrer mat
Posts: 340
Joined: 12 Feb 2004, 19:28
Location: Asker
Contact:

Re: FILNK VETRINÆR!

Post by Adyssa »

Teacya wrote: si i fra hvis du vil ha tlf nr... selv om det ligger litt unna deg... jeg synes de er best...
Hejsan! Ja, jag vill gärna ha telefonnummer. Det kan hända att jag måste tillbaka igen senare.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Adyssa wrote:Vad blev det totalt? Är nyfiken så jag inte känner mig lurad senare.
Du må huske på at jeg forhandlet meg fram til denne prisen, men for 9 rotter (3 runder med ivomec-sprøyter) betalte jeg inkl. alt: 657 kr.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Teacya

TLF nr

Post by Teacya »

22956013

er tlf nr... til bjerke!

Cowgirl

Post by Cowgirl »

Du må huske på at jeg forhandlet meg fram til denne prisen, men for 9 rotter (3 runder med ivomec-sprøyter) betalte jeg inkl. alt: 657 kr.
Alt i alt er dette jo 27 "sprøyter", da syns jeg at det var ganske billig!!! Når jeg tenker at jeg engang betalte 2000,- kroner for 4 sprøyter!!!! :shock:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Utstyret de bruker koster jo ikke akkurat 2000 kr for 4 sprøyter, men dyrlegen jeg var hos brukte mye mer tid på mine rotter enn jeg betalte for. God service!!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

sasandal

Post by sasandal »

hei
Jeg har hørt at A1 på Høvik har peil på gnagere. Hva med å undersøke hos dem. Håper det ikke er noe alvorlig galt med rottene dine Ki. Nå ble jeg litt bekymret for Nora og babyene. Hva kurerer ivomec?

Locked