Gutten min er syk :/

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Kazzira
Pinky
Posts: 25
Joined: 17 Dec 2009, 12:51
Location: Oslo
Contact:

Gutten min er syk :/

Post by Kazzira »

Jeg har en rotte ved navn Morgan. Han er blitt veldig syk i det siste. Han har gått fra å være normal til å ikke klare å stå oppreist og virker surrete. Går rundt og rundt seg selv.. Selv om han ikke klager å gå så bare krabber han rundt seg selv. Og han spiser ikke eller drikker ikke.. Han er født 29 sept 2009. Kan han bare være gammel, eller er han blitt syk på en eller annen måte? :/

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Gutten min er syk :/

Post by Chrizzie »

Du må dra til veterinæren så fort som mulig! Høres ut som mellomørebetennelse( noe som er fryktelig vondt for rotta) eller evnt en svulst av noe slag i hodet/øre! Når han ikke spiser eller drikker er det et tegn på at han har det veldig vondt!! Fortest mulig til veterinær sier jeg bare....!!
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

miriam
Hamstrer mat
Posts: 342
Joined: 14 Jul 2010, 17:21
Location: Elverum

Re: Gutten min er syk :/

Post by miriam »

Han er en gammel rottemann hvis han er født i 2009. Men han er nok syk også. Det kan virke som det er et slag eller noe som trykker i hjernen hans, men det kan absolutt være noe annet enn det. Du bør komme deg til en veterinær ganske fort, for han lider sånn som han er nå. Lykke til!
-Miriam

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: Gutten min er syk :/

Post by Jasmin »

Da til vett med en gang :sjokkert:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Gutten min er syk :/

Post by Larm »

Kan også være svulst i hjernen/øret som presser på. :trist:
Dra til veterinær så raskt som mulig.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply