Min herlige lille Amigo :)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Min herlige lille Amigo :)

Post by BabyLizz »

Nå har Amigo vokst opp litt, og er en skikkelig kosegutt. Han har begynt å kysse, og elsker det.

Han elsker også når jeg koser på ham på ryggen/siden, og når jeg gjør det så vasker han meg skikkelig. Jeg syns det er kjempekos, men er det noen her som vet hva vi egentlig driver med? :P

Han kommer bort og maser på meg og irriterer meg (går på tastaturet, legger ting på fanget mitt osv..) helt til jeg begynner slik med ham, og han begynner å rundvaske hånden min, kommer opp til fjeset og slikker meg på munnen, før han legger seg ned ved hånden min og skal ha kos igjen.

Er det noen som har en idè om hva vi egentlig gjør? :P

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

Litt enkelt sagt tror Amigo du er en stor rotte :-P Neida, men han oppfører seg overfor deg som han ville gjort overfor en rotte i flokken hans (og antagelig ser han deg som super-alfa'en når du er til stede.) Stell er det sosiale limet som binder rottene sammen. Det å få stell av alfa'en er en bekreftelse på at man hører til. Jeg så det veldig godt med den ene av omplasseringsrottene mine, som ble tolerert, men aldri akseptert av alfa'en den måneden han bodde her før han døde. Haku gjorde daglige tilnærmelser til sjefen, og sjefen dyttet ham vekk med en forlabb. Pelsstell fikk han skaffe seg på annet hold! (Heldigvis fant Haku nåde hos de med lavere rang.)
:rat:

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Det er Amigo som er sjefen i hus her ja :) Jeg syns det er skikkelig koselig, og det syns vist han også :D Jeg har hørt om "tvangsvasking", men det virker jo ikke som om det er det han gjør når han ber meg om å gjøre "det samme" med ham?

Post Reply