Avliving av rotter, flink vetrinær i Asker og Bærum?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Pepsimax

Avliving av rotter, flink vetrinær i Asker og Bærum?

Post by Pepsimax »

Jeg har to rotter jeg ikke har sjekket så mye til i den siste tiden. Tok en liten sjekk av de i dag, de hadde det som så ut som en god mengde svulster, begge to i bukområde ca. Jeg har ikke holdt dem den siste tiden og sjekket dem fordi jeg ikke har tenkt det har vert nødvendig. Begge er spreke og har sett tilsynelatende friske ut. De har mye liv virker det som.

Jeg så ikke så nøye, (de er vanskelige og håndtere) men jeg tenker at de er gamle og hva annet kan det være? Jeg lurer da på om dere er enige i om at det beste og mest optimale er at de da blir avlivet. Samtidig, så en slipper og være alene?

Jeg ringer en vetrinær i morgen, men jeg vil gjerne ha en som ikke er helt inkompetent når det gjelder rotter, og jeg vil ha time på dagen! Jeg brukte en i drøbak som var flink, men det er evigheter unna!

Så... Vetrinær med peiling på rotter i Asker og Bærums område? Helst ikke så langt unna! Setter stor pris på anbefalinger, så fort som mulig. Og er det mulig noen dyrleger har åpne til 22? Jeg jobber til klokken 20 i morgen, så det hadde vert kjempefint! Om det er vanlig liksom...

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Vi har en oversikt over dyrleger som er anbefalt av rotteeiere her: http://tamrotter.com/linker/link_vetliste.php.

Der er det i hvert fall en anbefaling fra Bærum.

Post Reply