Angående tråden om avlivningsmetoder

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Angående tråden om avlivningsmetoder

Post by Camilla Ø »

I tråden om avlivningsmetoder av rotter ble det lagt ut en del svar som jeg reagerte på som moderator. Jeg fulgte derfor rutinen med å flytte tråden inn på moderatorforumet inntil vi fikk diskutert om noe skulle endres. Desverre gjorde jeg en stor feil i det jeg skulle flytte den og slettet hele tråden. Jeg har kontaktet webmaster i håp om at han kan finne den igjen, men jeg er redd for at det blir umulig.

Jeg beklager veldig at dette skjedde. Selv om det var noen innlegg jeg reagerte på var det absolutt ikke min mening å sensurere vekk hele tråden!

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

hehe det var jo kjedelig! men men, alle gjør feil.
ting i den tråden ble kanskje ikke forklart så godt, en del missforsto nok litt. men er enig var en metode som var veldig fæl. får håpe dere finner den igjen å sier va som var altfår galt.
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Jeg fikk beskjed fra Øystein nå at det desverre ikke går ann å få tråden tilbake :(

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

det var kjedeig, men bare lurte på va som var ille, om du kan si noe?
var det nesten alle tingene utenom dyrelege?
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

hmmm?

Post by torasrotter »

ja jeg er litt nysjerrig jeg å... hva er det som var galt? Så jeg vet hvor grensen går neste gang.... ble jo litt sjokket, så kan hende jeg utrykte meg litt dumt... :( beklager hvis jeg fornermet noen...
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Camilla Ø
Stjeler søppel
Posts: 766
Joined: 15 Feb 2004, 14:15
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Camilla Ø »

Jeg må bare presisere at styret har ikke fått diskutert om noen av innleggene i tråden var "ille nok" til å fjernes. Tråden ble fjernet kun fordi jeg gjorde en feil. Jeg ønsket å diskutere tråden med styret fordi jeg personlig mente det ikke var nødvendig med en slik tråd på forumet vårt. Dersom styret hadde vært uenig med meg hadde vi lagt tråden uendret tilbake. Derfor er det heller ingen som vil få noen som helst advarsel for innlegg i tråden, og ingen trenger å være redde for at jeg reagerte spesifikt på deres innlegg. Jeg var vàr på selve temaet, både fordi dyrevernloven er så klar og fordi dette er et forum for oss som er glad i rotter.

Håper dette er godt nok svar. Jeg har ikke så lyst til å gå inn på de enkelte innleggene, for jeg har ikke lyst til å ripe opp i diskusjonen igjen ;)

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

Sjønner :D

men du sreiv du ikke syntes det var nødvendig med en slik tråd?
Det håper jeg jo ikke styret er enig om, eks den ene personen som avlivte alle di rottene på en fæl måte lører jo ansje da at ike det er smart ved å se her inne nar vi diskuterer å lærer, så håper man kan tåle litt her inne på forumet, greit at fol syntes det er fælt, men andre tenker seg kanskje om ...
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Post by tantepose »

Eller de tror de kan klare det selv og slippe dyrlegeregningen........Folk er så forskjellige.Avliver man selv må det være i nødsituasjoner! :akt:

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

Som Camilla allerede har presisert; det var et hendig uhell som førte til at tråden ble slettet og hun ønsker ikke å rippe opp i diskusjonen. ;)
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

nei ne skjønner hun ikke mente det:) hehe

hun ville jo bare gå videre med det, derfor jeg skreiv det at vi må tåle å høre litt sånn at folk kanskje lærer litt. :D
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

Aishi

Post by Aishi »

Var det den tråden jeg la ut det er snakk om? :p
Uansett - når en debatt tar av på en negativ måte, er det helt forståelig at moderator reagerer. Småfeil gjøres av alle, og det er bare py. :)

Post Reply